joi, 12 decembrie 2013

Concept 360⁰ @ Beauty District


Când am primit invitația de la PR-ul pasionat si profesionist de la L`oreal am stat câteva ore sa ma gândesc dacă răspund afirmativ sau nu. 
Apoi am mai discutat putin si am ajuns la concluzia ca da pot onora invitația, am verificat ce înseamnă conceptul 360⁰ @ Beauty District si am răspuns afirmativ.
Daca ați observat eu nu prea merg la evenimente din diferite motive, lipsa de timp si multe altele, in plus am ales sa nu îmi expun imaginea ca Blogger, este prima data când public fotografii cu mine, deci experiența Beauty District a fost cumva o premiera.
Dar pentru draga mea MM si pentru conceptul 360⁰ am ales sa merg pe  25 noiembrie de la ora 10:00 la Beauty District Nordului, nr 82-92,  intrare B, scara A. 


Eu si o parte din echipa de la Beauty District

Ziua a început frumos, m-am întâlnit cu Bloggeri-te dragi pe care le cunoșteam doar virtual. Am întâlnit-o pe draga mea MM un PR desăvârșit care poate da lecții pe PR oricui si spun asta fără nici o urma de subiectivism. 
L-am reîntâlnit pe Alexandru Abagiu la ale cărei seminarii mai participasem in alta calitate si cu alte ocazii pe parcursul anilor si am cunoscut echipa care face minuni de la Beauty District.

Make up artist oficial L’Óreal Paris: Alexandru Abagiu

Alexandru Abagiu ne-a povestit despre ce însemnă conceptul 360⁰ @ Beauty District :  Răsfățul cuprinde vopsit cu nuanța potrivita tenului si fizionomiei fiecăruia, de data acesta vopseaua vedeta a evenimentului a fost L`oreal Casting, apoi, coafat de către echipa de profesioniști. 
Rafatul a continuat cu Make-up marca L’Oreal Paris si manichiuri cu lacurile minunate L`oreal Paris! 
La final pentru a incheia ziua cum se cuvine, Marius Bărăgan ne-a făcut ACEA poza pe care ne-o doream, o poza frumoasa de Beauty doar pentru ca meritam! :) 

Un concept care m-a făcut sa ma simt ca o Diva pentru o zi.

Hair style: Sorin Stratulat- ambasador L’Óreal Professionnel co owner @ Beauty District

M-a impresionat si el cu pasiunea cu care vorbea despre conceptul inedit al salonului Beauty District.
``In 2009 am pus bazele conceptului Beauty District împreună cu Alex Abagiu si Catalina Stoica,. Alaturi de ei am descoperit ce inseamna sa dezvolti o afacere si cat de important este ca valorile in care crezi sa se manifeste in tot ceea ce faci. Frumusetea inseamna pentru mine, in primul rand, sanatate si ingrijire. Restul vine de la sine``  Sorin Stratulat

Nail Expert: Catalina Stoica @ Beauty District


Hair style: Sorin Stratulat & Alex Caraman
Menționez ca am un par bogat, creț sau ma rog după tratamente diverse devine ușor ondulat, textura firului de par este groasa si deci este foarte greu de manevrat, întâmpin de fiecare data greutăți la saloane si petrec multe ore pentru îngrijirea lui.
Alegerea nuanței : A fost un proces simplu pentru un profesionist ca Sorin Stratulat, a verificat textura parului, s-a uitat la nuanța tenului si apoi si-a dus privirea către standul cu produse Casting si i-a spus lui Alex din echipa sa ``Am deja viziunea știu ce nuanță voi folosi pentru parul ei!``
Nici eu nu știam ce culoare îmi doresc dar el a fost sigur ca va alege nuanța potrivita care îmi va complimenta tenul.


A ales 535 ciocolata, apoi si-a argumentat serios alegerea, mi-a explicat de ce am nevoie de o nuanță calda, de ce nu ar trebui sa port nuanțe deschise sau foarte închise, de ce textura parului meu are nevoie de o vopsea profesionala fără amoniac. Apoi mi-a explicat ca am nevoie de luminozitate si pentru a deschide ușor nuanța parului a decis sa mi se facă un Baleiaj.

Baleiajul este o metoda excelenta pentru parul creț sau ondulat.  Stilistul seleteaza zone ale parului si aplica vopseaua direct cu mana. Nu este vorba despre șuvițele clasice ci este o tehnica noua de vopsit pentru a oferi parului o textura frumoasa si luminozitate.
In mainile unei echipe de profesionisti aspectul final a fost unul natural si spectaculos... Experiență unica, tehnica noua si o mare placere sa stau de vorba cu Alex Caraman. Alex este si el un profesionist care face parte din echipa minune Beauty District, o persoana calma, cu care am vorbit despre importanta informației in orice domeniu, despre fluxul permanent de tendințe noi pe care trebuie sa il acumulezi pentru a deveni un profesionist. Alex are o experiență de 10 ani in hairstyling. Specializările sale sunt tunsul si vopsitul. 

CASTING CRÈME GLOSS Cu lăptișor de matca
Casting Crème Gloss de la L’Oréal Paris este o crema coloranta fără amoniac, care acoperă optim firele de par alb. Textura sa cremoasa si parfumul delicat redefinesc colorarea in confortul propriului cămin, tranformand-o într-o adevărata plăcereParul este hranit in profunzime, iar culoarea mai strălucitoare ca niciodatăReflexiile strălucitoare si vizibile durează pana la 28 de șamponări. Parul este revigorat si mătăsos.

Dupa vopsire a urmat procesul de spălare, șamponare unde am învățat cât de importanta este spălarea atenta si repetata a parului imediat după vopsire, am învățat ca particulele de vopsea nu se vor prinde de par dacă parul nu este șamponat si spălat intens si culoarea se va pierde mai rapid dacă spălam parul in graba după vopsire.
Apoi a urmat manichiura unde Catalina Stoica a ales sa îmi facă unghiile cu o nuanță  draguță de la L`oreal Color Riche vernis 502 Purple Disturbia - mini lac cu maxi efect! 
A rezistat enorm pe unghii, după 10 zile am dat-o jos pentru ca ma plictisisem si nu pentru ca se tocise la vârfuri sau pentru ca se deteriorase. 
Oja a fost aplicata in trei straturi cu o baza pentru unghii si un lac transparent L`oreal deasupra si Catalina a ales sa aplice un mic model cu folie speciala pentru unghii.


Apoi coafarea a fost un proces relaxant, parca nici nu am simțit mâinile magice ale lui Sorin Stratulat.
Era o feerie de senzații plăcute, relaxare dusa la extrem. Asta înseamnă sa fii un profesionist in arta Hair styling-ului, parul este respectat si nu am simțit nici un firicel tras sau așezat diferit fata de celelalte.
Viziunea lui a fost o coafare ușoară din perie, fără prea multe produse de styling sau prea pretențios, totul natural si sa respecte întocmai personalitatea mea.


La sfârșit pozele Before and After vor fi mărturiile clare ale conceptului 360⁰ @ Beauty District, cu produse minunate L`oreal.
 Before ora 10:00 @Beauty District

After ora 16:00 @ Beauty District

Machiaj: Collection Privee, din colectia  Juliannei, nuanta rujului ei este o piersica aurie care scoate in evidenta delicatețea tenului. Fond de ten Accord parfait, eye-linerul Silkissime, mascara excess noir apoi pentru umbre L`oreal Color Riche les ombres in patru nuanțe.

Acum va puteți achiziționa vopseaua L`oreal Casting din lanțul de magazine DM , unde veți găsi o promoție tare draguță: la orice vopsea de par din gama Casting Creme Gloss achizitionata, primiți reducere 25% la produsele de machiaj.

Cand definim profesionalismul ar trebui sa trecem numele lor ca exemplu, pentru ca pasiunea, determinarea si talentul cu care te trateaza atunci cand ajungi in preajma lor au nevoie de o definitie clara.
Ce mi-au transmis?  
Pasiune, determinare, viziune artistica, profesionalism pana la cele mai înalte standarde. Bune maniere, un comportament asertiv, talent, multa munca, perseverenta si experiență.

Vreau sa mulțumesc echipei minunate care a făcut posibila ziua de rasfat...Pentru ca merit! 
Concept 360⁰  Beauty District
Photographer : Marius Bărăgan Atelier Baragan
Make-up: Alexe Alina - Alexandru Abagiu Studio @ Beauty District
Hair: Sorin Stratulatambasador L’Óreal Professionnel & Alex Caraman
Nail Expert: Catalina Stoica @ Beauty District
Guardian Angel: Mihaela Munteanu L'Oréal Paris Romania

5 comentarii:

  1. Eşti foarte frumoasă, iar în urma acestui răsfăţ minunat, atât de mult meritat, cuvintele sunt de prisos. Radiezi din toate unghiurile. Mă bucur să te descopăr şi aşa, fizic vorbind. Şi încă un mic detaliu pe care observ că-l avem în comun: punctuleţul de pe pleoapa dreaptă :-)
    Te pup, numai bine! :-)

    RăspundețiȘtergere
  2. Totul arata atat de frumos! As participa oricand la o astfel de experienta, atata timp cat nu s-ar pune problema vopsirii parului deoarece inca am nuanta naturala si nu imi doresc sa o schimb prea curand.
    Esti o femeie frumoasa, ma bucur sa te vad in sfarsit!

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu m-am bucurat asa mult sa te vad si ma bucur ca ai pus si poze. Esti foarte frumoasa si ai un par superbissim! Sper sa ne mai vedem.

    RăspundețiȘtergere
  4. Dragele mele, va mulțumesc mult pentru aprecieri, m-ați emoționat! :)

    Mulțumesc, va pup cu drag! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Mery Radu: Esti superba, ce sa zic, nu stiu de ce nu pui mai des poze cu tine. Se vede ca ti-a priit ziua asta de rasfat cum spui tu chiar pari o diva in fotografia de final. Te pup, numai bine! :)

    RăspundețiȘtergere

Postări populare

Powered By Blogger