vineri, 13 decembrie 2013

Artdeco Eye Shadow Base



Artdeco Eye Shadow Base este un produs revoluționar al brandului încă din 1985, o consider cea mai buna baza incolora pentru fardurile de pleoape, pe care am testat-o pana acum.
Miros plăcut, culoare neutra, textura fina, ai nevoie de foarte putin produs la aplicare, hrănitoare si hidratanta. 
Baza pentru fard de pleoape Artdeco are o consistență moale, cremoasă previne strângerea fardului de pleoape în pliul pleoapei și face ca fardul pulbere sa reziste foarte mult pe pleoape, fardurile devin mai  intense și strălucitoare.
Fardul de pleoape se aplică ușor, se distribuie mai bine si durează mai mult. 
În acest fel, particulele mici ale fardului nu se mai răspândesc si nu mai curg de pe pleoape, făcându-l ideal pentru purtătorii lentilelor de contact sau persoanele cu ochii sensibili.
 Baza calmează pleoapele înroșite cu si neutralizează culoarea pleoapei. Vitamina E hrănește si protejează pielea sensibila a ochilor.
Potrivit pentru toate tipurile de farduri de pleoape.
Previne strângerea fardurilor in pliurile pleoapelor. Transforma fardurile obișnuite in farduri rezistente la transfer. Fardurile se aplica mai ușor, iar culorile vor fi mai intense.

Va recomand sa il aplicați in strat subțire pe pleoape, in întregimea lor si sa il omogenizați cu ajutorul degetelor.
Truc: Pentru a putea sesiza diferența, se aplica fardul pe o pleoapa direct, iar pe cealaltă se folosește si baza. Diferența se constata imediat.


Eu mai aplic aceasta baza si cu pensula pentru anticearcan, omogenizez rapid prin tamponare si efectul este maxim.
Am folosit-o ca baza pentru multe farduri si se comporta la fel de bine indiferent de fardul de pleoape folosit si indiferent de textura si brand.
Ambalajul este elegant, compact si o puteți strecura in orice portfard fără probleme.


Disponibila la 24 grame, valabilitate 24 de luni de la prima folosire.

Obișnuiți sa folosiți baze pentru fard?

3 comentarii:

  1. Hmm, nu prea, adica am folosit, acum nu. Ce ma fascineaza cel mai mult este faptul ca este bun pentru persoanele cu ochii sensibili(cum am si eu) si calmeaza pleoapele inrosite. Nice!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu folosesc o bază pentru fard de la Elf, celebrul lor primer la 9 lei :-)

    RăspundețiȘtergere
  3. Mere verzi , il poți folosi in siguranță, eu am ochii extrem de sensibili si totul a fost Ok la folosire.

    Mihaela, m-ai făcut curioasa, voi încerca si eu baza despre care spui tu, pare interesant. :) Mulțumesc!

    RăspundețiȘtergere

Postări populare

Powered By Blogger