marți, 26 noiembrie 2013

Swiss line WATER SHOCK Comfort Emulsion Cleanser & Soothing Lotion


In articolul de ieri ați putut citi despre un om minunat owner@ Beauty Senses, asa ați aflat probabil si despre Swiss line.  Pentru a afla mai multe detalii si pentru a interacționa cu specialiști Beauty Senses nu ezitați sa le vizitați pagina de Facebook.

Va povesteam într-un articol mai vechi despre importanta curățării tenului, astazi voi scrie despre doua produse remarcabile de la Swiss line pentru demachiere.
Am un ten mixt, cu tendințe de uscare si am grija mereu la produsele pe care le folosesc.
Pentru a avea un ten fără probleme si pentru a menține aspectul optim un timp cât mai îndelungatîmi doresc sa folosesc produse de calitate, in plus atunci când folosesc produse in care brandurile au investit timp pentru cercetare cum este cazul Swiss line, am încredere ca produsul ales este cea mai buna opțiune.

Swiss line WATER SHOCK Emulsie Demachiantă Reconfortantă

In primul rând mi-a plăcut mirosul, am închis ochii si parca eram purtata de un vânt răcoros in Alpi, am simțit o senzație de răcoare, ca si când apa de izvor îmi atingea ușor tenul. 
Nu am insistat cu discheta demachianta, am folosit foarte putin produs si tenul a fost perfect curățat. L-am folosit cu încredere si pentru demachierea ochilor si buzelor. Mi-a oferit imediat o senzație de confort, fata nu ma mai strângea, tenul a devenit catifelat, neted cu un aspect radiant, strălucea a sănătate.
Mi-a plăcut ca a fost necesara o cantitate mica de produs pentru a demachia perfect tenul, mirosul ma poarta mereu cu gândul către Elvetia, poate într-o zi voi ajunge si fizic acolo.


Descriere produs:
  • Demachiant bogat hrănitor și regenerant
  • Elimină delicat machiajul de pe față și din zona ochilor
  • Cu ”Apă sălbatică” Alpină conținând minerale prețioase precum Calciu și Magneziu
  • Fortifiază și sporește metabolismul pielii în timp ce o detoxifică
  • Cu Extract de Macris, bogat în Sulforaphane pentru controlarea echilibrului de hidratare
  • Bogat în Ulei de Sâmburi de Strugure pentru repararea funcției cutanate de barieră hidratantă
  • Lasă pielea catifelată, netedă, purificată, radioasă, confortabilă și cu aspect sănătos
  • Perfect pentru toate tipurile de piele, cu excepția celui gras
  • Disponibil la flacon 160 de ml, valabilitate 6 luni de la prima folosire.
Specialiștii Beauty Senses ne dau mai multe detalii despre produs:
Aceasta emulsie onctuoasa și proaspăta, topindu-se parca la atingere, îndepărteaza delicat machiajul de pe fata si zona ochilor. Aceasta poate fi indepartat cu apă sau discheta demachianta; este potrivita pentru toate tipurile de ten, cu excepția tenului gras. Demachiantul conține extract de Baobab care ajuta la mentinerea fermitatii pielii și a nivelului de hidratare a acesteia' ulei din semințe de struguri, care ajuta la repararea barierei de umiditate cutanata, și vitamina E, cunoscuta pentru proprietatile sale emoliente.
Se recomanda:
  • Tuturor tipurilor de ten, mai putin celui gras.
Beneficii:
  • Curăță și decongestioneaza pielea în timp ce echilibreaza nivelul de umiditate cutanata.
  • Lasă pielea perfect moale si supla.
Mod de aplicare:
Aplicați pe fata;masați ușor fata si zona ochilor. Pentru a îndepărta produsul după curățarea fetei, utilizați dischete demachiante și ștergeți ușor fața și ochii. Acesta poate fi, de asemenea, îndepărtat cu apă.
Truc: Îndepărtarea oricărui produs de curățare, cu apa, este, nu doar recomandata, ci cu adevarat eficienta; pielea va rămâne perfect curata, fără eventuale urme de produs de curățare.
Ingrediente vedeta:
Apa salbatica” Alpina: această apă prietenoasa cu pielea conține minerale prețioase, cum ar fi calciu și magneziu, care consolidează și stimulează metabolismul pielii, detoxifiind in același timp.
Aceasta apa pura, curata este ideala pentru toate tipurile de piele.
Extract de Macris: bogat în Sulforaphane, extract de Macris ajută la detoxifierea pielii în timp ce echilibeaza balanță de hidratare a ei conferind un ten sănătos purificat, strălucitor.
Ulei din semințe de struguri: cu textura fina si un finisaj satinat, uleiul din semințe de struguri este o sursa buna de acid linoleic, care ajută la repararea barierei de umiditate cutanata. Acesta conține, de asemenea, un nivel ridicat de vitamina E, care catifelează pielea.
Extract de Baobab: aceasta planta rezistenta creste pe terenuri aride in Australia și Africa. Acesta furnizează pielea cu hidratare și lipide de regenerare reparatorii.Extractul de Baobab ii conferă pielii lipide reparatoare si hidratante. Mucilagiu din frunze de Baobab calmează pielea imediat si lasă o senzație plăcut reconfortanta.

Swiss line WATER SHOCK LoțiUne Calmantă




Loțiunea mi-a întărit convingerea ca am ales produse de la un Brand remarcabil.
Mirosul este proaspăt si luxuriant iar senzațiile la folosire sunt unice, atât de mult mi-a plăcut încât, desi cred ca am un vocabular larg de cuvinte, acum îmi este greu sa îmi găsesc cuvintele pentru a descrie senzațiile unice la folosirea produsului.
Dar pentru ca sunt un Beauty Blogger si ma vad obligata sa va spun părerea mea despre produse, va pot spune ca este un produs care mi-a lăsat tenul proaspăt, calm, radios cu un aspect sănătos, fin si senzația a rămas mult timp.

Descriere produs:
  • Tonic delicat, pe bază de plante, fără alcool
  • Îndepărtează ultimele urme de machiaj
  • Formulă cu ”Apă Sălbatică” Alpină conținând minerale prețioase precum Calciu și Magneziu
  • Fortifiază și sporește metabolismul pielii în timp ce o detoxifică
  • Amestec cu Extract de Macris, bogat în Sulforaphane pentru controlarea echilibrului de hidratare
  • Bogat în Complexul NMF care imită Factorul de Hidratare Natural propriu pielii
  • Infuzat cu Extract de Fruct de Cactus Opuntia pentru calmarea pielii și reducerea roșeții
  • Lasă pielea calmă, curată, purifiată, radioasă și cu aspect sănătos
  • Disponibil la flacon 160 de ml, valabilitate 6 luni de la prima folosire.
Specialiștii Beauty Senses ne dau mai multe detalii despre produs:
Loțiune Calmanta
Aceasta loțiune blânda, cu extracte botanice, fără alcool, calmează si netezește pielea, deoarece înlătură ultimele urme de machiaj. Este potrivita pentru toate tipurile de piele, cu excepția celei uleioase. Loțiune cu extract de Opuntia, cunoscut pentru efectul calmant, reducere a rosetii, și de a proteja pielea, și (factor natural de hidratare) Complexul NMF, care constă din diferite ingrediente pe baza de plante pentru a stimula retenția de apa în epidermă.
Se recomanda:
Recomandat pentru toate tipurile de ten, cu excepția celui uleios.
Beneficii
• detoxifiaza și decongestioneaza pielea în timp ce reglează nivelul de umiditate al pielii.
• stimulează retenția apei în epidermă contracarând  liniile fine si deshidratarea.
Mod de aplicare:
Aplicați ca ultim pas in ritualul de curățare atât dimineața si seara, ștergeți ușor pe față și gat. . Pentru a finaliza programul de îngrijire a pielii , folosiți in completare produsele adecvate tenului din gama Swiss Line.
Ingrediente vedeta
Apa sălbatică” Alpina: această apă prietenoasa cu pielea conține minerale prețioase, cum ar fi calciu și magneziu, care consolidează și stimulează metabolismul pielii,  detoxifiind in același timp. Aceasta apa pura, curata este ideala pentru toate tipurile de piele.
Extract de Macris: bogat în Sulforaphane, extract de Macris ajută la detoxifierea pielii în timp ce echilibrează balanța de hidratare a ei conferind un ten sănătos purificat, strălucitor.
Complex NMF (factor natural de hidratare): compus din diferite ingrediente pe bază de plante, Complexul NMF reproduce Factorul natural de hidratare al pielii si creste retenția de apa din epiderma.
Extractul de fruct de cactus Opuntia (Prickly Pears): pulpa de fructe Prickly Pea, fructul cactusului Opuntia ce creste in Mexic, bogate in carbohidrați si flavonoide, calmează, reduce roșeața, si protejează pielea fragila sau congestionata.


Pentru rezultate optime va recomand sa le folosiți împreună si in acest mod beneficiile aduse tenului vor fi multiple.




Voi ce tip de demachiere preferați?

7 comentarii:

  1. Nu am auzit de aceste produse pana acum. Cu siguranta nu mi s-ar potrivi pentru ca eu am tenul gras.

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga Florina, exista in gama Swiss line si produse create special pentru tenul gras, la fel de atent create si studiate.

    RăspundețiȘtergere
  3. Este prima data cand citesc despre aceste produse,cred ca merita incercate.Unde se pot achizitiona?

    RăspundețiȘtergere
  4. Draga Nico, poți contacta reprezentanții Swiss line direct pe pagina de Facebook Beauty Senses, acolo ți se vor oferi toate detaliile despre achiziționarea produselor.

    RăspundețiȘtergere
  5. deci pentru tenul gras nu mere' :) in schimb are actiuni atractive si promitatoare :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Oh, ce bine mi-ar prinde emulsia demachianta! Citind descrierea ta, aproape ii simt mirosul si textura fina pe fata! Foarte bun review-ul, pentru ambele produse. Multumim, Coco!

    RăspundețiȘtergere
  7. Imi place atat de mult sa citesc despre un produs inainte sa il achizitionez. Din punctul meu de vedere, cei de la Swiss Line se descurca excelent in a explica atat ingredientele si proprietatile acestora, cat si modul de utilizare. Acest lucru imi intaraste convingerea ca au produse de calitate. Sper ca produsele lor sa devina disponibile si in magazinele din Bucuresti deoarece imi doresc sa testez la randul meu aceste produse pentru curatare. Multumim pentru articol! :)

    RăspundețiȘtergere

Postări populare

Powered By Blogger