marți, 19 noiembrie 2013

Mascara Maybelline Mega Plush Volum` Express

Sursa foto Maybelline 

Despre mascara Maybelline New York Mega Plush cred ca s-a tot scris, însă, știu cât este de importanta consultarea mai multor păreri atunci când decizi sa achiziționezi un produs. 
Asa ca astazi se va mai adăuga un articol scris despre un Mega produs.
L-am primit acum ceva vreme, dar nu am avut ocazia sa îl folosesc pana acum, nici nu l-am testat, am o fobie sa deschid produsele pe care nu le folosesc, am mare grija de cosmeticele mele si nu le deschid si testez decât dacă încep sa le si folosesc. Iata ca a trecut ceva de când l-am primit si acum am descoperit cat de bun poate fi un produs rezonabil la preț si destul de simplu ca design exterior.



Ambalajul exterior este ușor, asa cum am spus are un design simplu, o nuanță vesela de turcoaz, îmi place ca îl identific rapid in sertarul pentru machiaje.
Pensula rotunda si masiva, foarte flexibila.



Textura fina de gel spuma, am ochii sensibili, l-am aplicat rapid si purtat fără probleme întreaga zi. Nu m-au usturat ochii, nu s-au înroșit si nu am avut nevoie de picături pe parcursul folosirii.
Eu nu insist oricum la aplicare si rareori reaplic mascara pentru ca evit sa nu încarc genele, am fost tare plăcut surprinsa sa constat ca  Mega Plush Volum' Express nu a avut nevoie de reaplicare, mi-a oferit volum fără sa insist la aplicare.
Peria are o formă specială patentată de Maybelline, Flexor Brush, care oferă un volum genelor fără să încarce. Nimic mai adevarat genele mele aveau volum, dar nu le-am simțit grele, nu au fost încărcate si nu a curs produs de pe gene pe fata întreaga zi.
Genele mele au fost mai catifelate, curbate si pline de volum, separate cu un aspect natural, dar pline de volum.


Formula gel spuma din mascara Maybelline Mega Plush este rezultatul anilor de cercetări intensive si înlocuiește formula tradițională pe baza de ceara. In acest mod genele nu vor mai avea aspectul încărcat si rigid, nu se vor mai rupe, devin catifelate si pline de volum.
Se îndepărtează cu ușurință cu demachiant special pentru ochi, nu trebuie insistat, nu frecați, nu agresați genele sau ochii.


Va recomand sa îl testațiprețul este accesibil si îl găsiți in toate magazinele unde este instalat Brandul.
Disponibil la 9,6 ml, valabilitate 6 luni de la prima folosire.
Voi l-ați testat?
     

3 comentarii:

  1. Îl am pe listuţă, abia aştept să-l încerc şi eu! :-)

    RăspundețiȘtergere
  2. Interesant ca au schimbat formula si nu mai este pe baza de ceara. Sunt curioasa cat rezista in anumite conditii cum ar fi vant (asociat inevitabil cu lacrimi in cazul meu) sau cateva picaturi de ploaie. O sa il caut in magazin sa vad despre ce este vorba atunci cand spui ca este sub forma de spuma. Am doua pretentii de la un rimel: sa nu curga si sa nu imi lipeasca genele intre ele. Ramane sa aflu. :) Ca de obicei, un articol foarte util. Multumesc :*

    RăspundețiȘtergere
  3. neah. am unul de la ei, e mov parca sau liliachiu, si imi place. cand il termimn pe cel din prezent, adica unul de la Rimel, ma decid ce o sa iau. :)

    RăspundețiȘtergere

Postări populare

Powered By Blogger