luni, 25 noiembrie 2013

Interviu Owner Beauty Senses



``We can find beauty in every little thing on our planet, the most important is to know how to look at it and how opened our soul is to receive the message!`` Beauty Senses

Putem găsi frumusețea in fiecare lucru mărunt de pe planeta noastră, cel mai important este sa știm cum sa ne uitam la el si cât de deschis este sufletul nostru sa ii primească mesajul!

Elena Nedelcu este unul dintre oamenii cu mare experiență pe piața romanească a parfumeriei de lux, începându-si activitatea in aceasta industrie in 1994.
In cei 19 ani de activitate pe piața romanească, i-plăcut întotdeauna sa învețe, sa își fundamenteze cunoștințele, sa dezvolte si sa aducă ceva diferit de fiecare data.
Este un profesionist pasionat si dedicat, orientat către succes, tenace in afaceri dar calda si luminoasa in viata cotidiana. Este dovada clara ca frumusețea interioara se reflecta in exterior.

Suflet Unic, un om căruia ii acord respectul si admirația necondiționat si mulțumesc providenței ca l-am cunoscut.
`` Știința putina ii face pe oameni pretențioși, in timp ce știința multa ii face modești: asa după cum spicele goale se înalță spre cer capetele lor trufase, spicele pline se apleacă spre pământ sub greutatea lor`` Leonardo da Vinci 
O doamna eleganta si modesta care crează arta in fiecare zi prin tot ceea ce face.

Astăzi nu vom vorbi despre oamenii minunați din spatele Brandurilor ci ne focus-am pe Brand, Concept, FrumusețeÎngrijire si sănătate.



Beauty Senses, importator unic in România Swiss Line, o marca de cosmetice de lux, expert in anti-aging, oferind produse de prevenire și restaurare. Creând o punte intre tratamentele științifice si produsele cosmetice de îngrijire, formulele produselor Swiss Line, bazate pe terapia celulara, pun la dispoziția clientei rezultate măsurabile alături de texturi luxoase și ambalaje sofisticate.


Interviu:
  1. Ați avut o cariera impresionanta in Retail si Distribuțieați construit cu răbdare si pasiune fiecare etapa in evoluția dumneavoastră profesionala. Acum este o alta etapa Beauty Senses, care este conceptul Brandului si de unde a pornit ideea dezvoltării lui?
Elena Nedelcu: In viata profesionala ca si in cea privata, marea majoritate a oamenilor își creează un drum, in general, cu tendințe ascensionale. E firesc sa ne dorim sa “creștem”, este implementat undeva in AND-ul uman sa creștem si sa ne dezvoltam. Speram întotdeauna sa păstram drumul pe care îl fundamentam cu eforturi, renunțări, zbucium. Exista si momente in care trebuie sa fim gata sa acceptam schimbări, noi provocări. Recunosc ca îmi plac provocările
Am lucrat cu multe brand-uri de parfumerie si cosmetice si fiecare dintre ele, au însemnat noi provocări care mi-au adus multe satisfacții într-un final. :)
 Fiecare casa de parfumerie sau cosmetice este un templu de frumusețe, fiecare aduce aspecte fascinante in atenția publicului, ne încântă sufletul cu poveștile lor inedite. In spatele fiecărei case sunt oameni care muncesc cu pasiune, investiții si cercetare, inovație in domeniul îngrijirii. O schimbare a apărut si in viata mea si am ales sa o primesc cu încredere si deschidere către alt aspect al acestui tip de activitate. 
Am înființat BeautySenses cu scopul de a împărtăși celor care doresc sa lucreze in domeniul distribuției de parfumerie si cosmetice, din experiența mea si sa formez oameni bine pregătiți, care sa aibă cunoștințe internaționale aplicabile pe piața romanească. A venit la scurt timp o noua provocare in viata mea profesionala: propunerea implementării si dezvoltării casei de cosmetice Swiss line by Dermalab. 
Sunt încă la început cu ambele proiecte si nu de puține ori, drumul se arata greu de străbătut. 
Am învățat de-a lungul anilor ca trebuie perseverenta, răbdare- o mare de răbdare- multa speranță si un dram de noroc.

  1. Aveți o misiune interesanta: ``Bring Beauty to your life!``, dezvoltam putin aceasta misiune? Cum va propuneți sa aduceți frumusețea in viata noastră?
Elena Nedelcu: Iubesc pana la adorație frumusețeaFrumusețea se reflecta holistic prin atitudine, prin mentalitate si prin aspect. Consider ca un chip si un trup îngrijit îți da o energie specifica, de bine, de mulțumire. Energia aceasta se reflecta in încrederea cu care facem fata problemelor cotidiene si mai ales, rezolvării lor. Frumusețea este pentru noi înșine. Daca o dorim doar pentru a impresiona, atunci misiunea ei este pierduta. Vreau sa aduc frumusețea oamenilor din jurul meu prin tot ceea ce fac. Sa dezvălui o parte a sufletului care pare pierduta: empatia, bunătatea cu care ne naștem dar o ascundem pentru ca încet, am ajuns sa vrem sa ne protejam si nu sa dăruim
Inca exista oameni frumoșimărinimoși, integri. As vrea sa arat tuturor ca au șanse si ca sunt valoroși; am citit undeva un motivațional care spunea: nu înseamnă ca valoarea ta umana scade, dacă aceasta nu este văzută de anumiți oameni.
Doamnelor si nu numai lor, dar in special lor, vreau sa le dau încredere ca îngrijindu-se, vor realiza un lucru de preț in viata lor. A investi in îngrijirea personala e primul act de auto-apreciere. 
Imaginea din oglinda, cea care le spune “Buna dimineața”, este imaginea lor, au misiunea de a o păstra si dezvolta. Ele vor fi câștigătoare de-a lungul anilor si o fac doar pentru respectul propriu.
  1. Aveți in portofoliu un Brand Unic, care sunt calitățile care îl diferențiază de alte Branduri de îngrijire?
Elena Nedelcu: Swiss line by Dermalab, este un brand revoluționarelvețian 100%; fondatorul casei, Printul Michael Massalsky pune accent pe acest aspect. Mai mult, datorita purității ingredientelor folosite- extracte botanice din plante ale ecosistemului alpin, a preciziei, calității si perfecțiunii, valori recunoscute international ale tarii din care provin aceste produse, putem numi Swiss line “Elveția într-un recipient”.
Swiss line, combina moștenirea in domeniu celular, o abordare paramedicala a îngrijirii pielii si inclinația către inovațieIncorporează cele mai recente si avansate bio-tehnologii, modalități de extracție botanica cunoscute încă din antichitate si ingrediente medicale.
Linia de produse Swiss line, dezvoltata sa combată îmbătrânirea celulara, creează puntea de legătura intre cosmetica medicala si cea de îngrijire.
Echipa Swiss line de cercetare si dezvoltare, lucrează îndeaproape cu laboratoare cosmetice faimoase, incluzând Centru de Cercetare Biocosmetique si Inter-cosmetica, in plus fata de clinici medicale si de chirurgie plastica din Elveția.
Biotehnologia formează baza tuturor formulelor celulare anti-îmbătrânire Swiss line.
Swiss line se mândrește cu eficacitatea formulelor sale si de aceea investește puternic, cu un focus specific in calitatea si concentrația ingredientelor folosite.
Aceeași concentrație de ingrediente active utilizate in testele de eficacitate ale produselor sunt incorporate si in produsele finale.
Testările riguroase ale produselor asigura cumpărătorul ca doar produsele care au efect semnificativ asupra tenului, in timp scurt către mediu, pot purta numele Swiss line.
  1. Considerați ca prețul, este argumentul suprem pentru atragerea clienților?
Elena Nedelcu: Prețul a fost, este si va fi un factor determinant in atragerea clienților
Nu l-as putea numi însă ”argument suprem”. Cumpărătorul va face selecția produselor după calitatea lor. Daca un produs ii va oferi beneficiile pe care le dorește, îl va alege in continuare. Va tine cont si de preț, deoarece toți avem bugete de care depindem.
Când vine vorba însă de îngrijire- si includem tot ceea ce ne oferă in viata beneficiul unui corp sănătos-nu ar trebui sa facem rabat de le calitate. 
Produsele de calitate, alese adecvat necesitaților fiecăruia in parte, ne ajuta cu adevarat. 
Calitatea se menține prin cercetare si permanenta inovație, adaptarea la schimbările permanente la care suntem supuși de mediul înconjurător.
  1. In viziunea Beauty Senses care este definiția Frumuseții?  Care sunt cele mai prețioase sfaturi de frumusețe pe care ni le puteți împărtăși?
Elena Nedelcu: Am menționat mai sus frumusețea este complexa: combina un aspect plăcut, cu o atitudine naturala , generoasa si cu o gândire pozitiva, deschisa către cultura.
Frumusețea este pentru noi înșine si a avea grija de propria persoana, de imaginea noastră este primul act către auto-apreciere. Avem in primul rând nevoie de respectul de sine pentru a nu ne deprecia de-a lungul vieții. Nu exista sfaturi generale, fiecare persoana este unica si trebuie sa își găsească rețeta sa :)
  1. In viziunea dumneavoastră, care sunt indicatorii fermi ai succesului in industria frumuseții ?
Elena Nedelcu: In industria frumuseții va avea succes flexibilitatea de a te adapta rapid la schimbări. Suntem generația secolului vitezei. Daca găsești soluția de a fi mereu acolo unde este cererea, ai succes. Pentru acest lucru, trebuie sa fii mereu in mijlocul oamenilor, sa le simți necesitățile, sa prevezi ce le va place maine bazându-te pe instinctul dat de mișcarea de azi.

  1. Piața Românească si nu numai este suprasaturata de produse pentru machiaj si îngrijireSunteți un profesionist, ne puteți da un sfat despre cum trebuie sa ne alegem produsele potrivite, cât de des trebuie sa le schimbam, cum reușim sa le diferențiem de produsele vândute pe piața neagra?
Elena Nedelcu: Este o subiect pe baza căruia as putea povesti extrem de mult. In primul rând pentru partea de îngrijire a tenului, trebuie apelat la un profesionist. 
Exista o oferta larga de centre unde poți obține un diagnostic al tenului. In primul rând trebuie sa știm ce fel de ten avem. Trebuie sa alegem produsele adecvate tipului de ten si numai după ce am încercat, prin intermediu testerelor si eșantioanelor pe care casele le pun la dispoziție in magazinele de specialitate. 
Evitam astfel orice problema: a eventualelor produse contrafăcute, a eventualei nepotriviri cu tenul nostru. Totul trebuie încercat. Nu cumpăram niciodată pantofi fără sa ii probam, nu cumpăram un televizor fără sa îl pornim sa fim siguri ca funcționează
De ce am face rabat de la încercarea a unui produs pe care îl aplicam pe pielea noastră?
Nu as spune ca trebuie sa schimbam produsele. Trebuie doar sa alegem produse care ni se potrivesc la momentul respectiv. Fiecare ten e unic si in continua schimbare, deci cu nevoi diferite de la un anotimp la altul, de la un an la altul si asa mai departe, pe decade de vârstă.
Trebuie sa acordam atenție ingredientelor si acestea sa fie elemente importante in alegerea produsului.
  1. Sabin Bălașa spunea`` Arta este o manifestare a adorației pentru miracolul realității `` . A crea si dezvolta cu atâta pasiune un Brand este o forma de arta, deci sunteți o artista . Care sunt reperele care va ancorează in realitate?
Elena Nedelcu: Răspunsul meu este simplu: sunt om si nu uit niciodată acest lucru. Sunt la fel ca cel de lângă mine, nu am nimic in plus. Eu am pasiunea mea asa cum si cel din fata mea are pasiunea lui. Suntem doar specializați într-un anumit domeniu. Seara, când punem capul pe perna, adormim la fel.
  1. Discuție libera: Proiecte de viitor, cuget pentru cititori, povață pentru mine, aveți?
Elena Nedelcu: Proiecte de viitor…sunt deja in proiectele de viitor :)
Mi-ar place sa cred ca oameni au înțeles ca îngrijirea personala este esențială in viata.
Le doresc tuturor ca frumusețea sa-i înconjoare : o floare delicata, un parfum suav, o carte buna, un prieten adevarat, un lucru făcut bine si cu pasiune.




Interviu acordat de Elena Nedelcu owner @ Beauty Senses

Sursa foto Arhiva personala Elena Nedelcu Alături de Printul Michael Massalsky, fondatorul casei Swiss line by Dermalab 

7 comentarii:

ooo, da... "Le doresc tuturor ca frumusețea sa-i înconjoare : o floare delicata, un parfum suav, o carte buna, un prieten adevarat, un lucru făcut bine si cu pasiune."-mi-a placut adresarea asta, am castigat si eu un esantion de creme pe pagina dansei, si mi-a vorbit atat de frumos si mi-a dat cateva sfaturi bune <3

Frumos! Ce as mai putea spune? O adevarata doamna, cu convingeri puternice, de leader, in acelasi timp, ancorata in realitate. Ultimele paragrafe m-au impresionat profund! Cred ca trebuie sa fim atenti la propriile semne pe care organismul nostru ni le transmite in permanenta. Astfel putem face cele mai bune alegeri pentru noi insine, pentru frumusetea noastra interioara si exterioara. Felicitari pentru interviu, COCO! Eu nu m-am numarat printre norocoasele care pot testa si se pot bucura de produsele Swiss Line, dar sunt convinsa de calitatea lor, dat fiind ingredientele de origine controlata care le stau la baza.

Mere Verzi, multumesc pentru comentariu! :)
Nadia da ai dreptate, chiar trebuie sa fim atenti la noi si la cei dragi din jurul nostru, sunt momente in care trebuie sa respiri puutin si sa realizezi care sunt lucrurile importante pentru tine. :)

Foarte frumos interviul,emotionant si profund!Felicitari!Mi-ar placea sa pot testa produsele,mi-au starnit curiozitatea.

Folosesc esantioanele Swiss Line de aproximativ o saptamana impreuna cu uleiul esential de la Decleor si pur si simplu nu imi recunosc tenul. La atingere este atat de catifelat si il simt elastic si hidratat. Mereu mi-am dorit sa am un diagnostic corect al tipului de ten si sa aflu exact ce produse ar trebui sa folosesc, insa acum cred ca am exact ceea ce imi lipsea. Brandul Swiss Line pe care il promoveaza dna Nedelcu este unul de calitate si descopar asta in fiecare zi. Multumesc Swiss Line si multumesc tie Coco pentru ca mi-ai oferit posibilitatea sa descopar astfel de produse.

Interviul este minunat si o recunosc pe Elena in fiecare cuvant. Eu folosesc produsele Swiss Line de aprox 4 luni si pot spune ca sunt deja "dependenta". Intotdeauna am dat tenului meu ce a fost mai bun si nu m-am zgarcit cand a fost vorba de produse pt ingrijirea fetei. Am preferat sa investesc in produse calitative cand vine vorba de tenul meu si mai putin in cele de makeup. Tot ce am incercat pana acum de la Swiss Line m-a facut sa am incredere in acest brand. Am facut review-uri la cateva dintre aceste produse pe blog dar urmeaza si altele. In Top 3 al preferintelor mele intra Ageless Purity Masque Purifiant si 24H Total Matte Solution care fac o treaba minunata impreuna dar si Cell Shock Eye Zone Lifting Complex pe care deluxe sample inca nu am terminat-o cu toate ca o folosesc de 2 luni. :)

Mulțumesc pentru comentariu Tavia! :)

Trimiteți un comentariu

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More