sâmbătă, 30 noiembrie 2013

Artdeco nail massage cream



Pentru ca in ultima vreme acord din ce in ce mai multa atenție mâinilor si unghiilor si pentru ca trebuia sa onorez cumva o manichiura perfecta creata de Catalina Stoica @ Beauty District, aveam nevoie de o crema speciala pentru unghii.

Am redescoperit de curând Artdeco asa ca iată crema de masaj pentru unghii Artdeco si-a făcut loc pe noptiera mea.

Crema de masaj pentru unghii are un  miros plăcut, chiar adorabil, un miros care rămâne întreaga noapte pe unghii, miros de fructe, bogat in vitamine prețioase.

Aceasta crema speciala a fost conceputa pentru intensa îngrijire a unghiilor peste noapte.
 Ingrediente valoroase oferă unghiilor casante mai multa elasticitate, hidrateaza si oferă rezistență pentru a preveni divizarea. 
Este o crema regeneranta intensiva, este ideala pentru a îngriji cuticulele uscate, îmbunătățește rezistenta unghiilor, hidrateaza si le oferă elasticitate, îmbunătățește structura unghiei.

 Tratamentul absolut  pentru unghii frumoase, sănătoase în timp ce dormi!

Crema de masaj pentru cuticule unghii fragile, crăpate si uscate.

Cu vitamina A si vitamina E

Modalitate de aplicare recomandata: Masează crema de două ori sau de trei ori pe săptămână  pe unghii și cuticulele, înainte de a merge la culcare. În cazul  unghiilor si cuticulelor  foarte uscate, utilizați zilnic. 
Pentru un efect și mai intens, aplicati crema si folosiți cu mănuși.
 În cazul unghiilor false, lăcuite sau cu gel, masaj cuticulele si patul unghial.


Textura bogata, delicata, se întinde lejer si intra rapid in piele, nu rămâne unsuroasa. 
Ingrediente cheie:
  • Argan oil
  •  Millet
  • Bamboo extract
  • Keratin
  • Vitamin E
  • Bee wax
  • Soy oil
  • Lanolin, medicinal
  • Glycerin
Disponibila la 17 ml, valabilitate 18 luni de la prima folosire, prețul rezonabil.  
Daca o veți testa măcar odată cu siguranță va veți îndrăgosti de ea, de miros, textura, design.
Voi ce creme pentru unghii folosiți?

8 comentarii:

  1. Vaaai, ce minunatie! DACA ai sti, mai adineaori ma uitam la unghiutele mele, mi-am facut aseara manichiura, dar ma confrunt exact cu problemele pe care scrii tu ca le rezolva aceasta crema pentru masaj: cuticule super uscate, crapate, unghii casante uneori...ce salvare ar fi pentru mine aceasta crema, mai ales sa o aplic seara cand am si eu momente de ragaz :) Spune-mi te rog, COCO, la ce pret este? Cantitatea din cutiuta nu este foarte mare, dar banuiesc ca nici nu se aplica foarte mult, este usor uleioasa? Am citit si lista ingredientelor, cred ca rezultatul este unul pe masura! Mi-ar placea sa o incerc!

    RăspundețiȘtergere
  2. N-am mai auzit pana acum de crema de masaj pt unghii! :)) Interesanta aceasta crema.

    RăspundețiȘtergere
  3. :)) dinu florina, idem! pentru cuticule da, insa pentru unghii nu... eu pot sa afirm cu sinceritate ca nu am probleme cu unghiile, m-a inzestrat mama natura cu unghii sanatoase, nu prea folosesc tratamente , creme nici atat; adevarul este ca trebuie sa ne ingriim si de unghiute, cum ne ingrijim tenul, mainile , parul, etc cu creme, tratamente s.a.m.d....

    RăspundețiȘtergere
  4. Draga Nadia, pretul cremei este de 58 de Lei si se gaseste in parfumeriile Douglas.
    Da rezultatele sunt foarte bune.

    Draga Mere Verzi, este un produs exceptional chiar daca ai unghiutele sanatoase, este un fel de ``tratament`` preventiv pe care il ador. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Am o usoara pasiune oarecum contraproductiva: cutiutele mici. Cu cat cutiuta este mai mica, cu atat imi place mai mult. Este foarte adevarat ca fiecare produs vine intr-o cantitate suficienta in functie de scop, astfel ca un produs destinat unghiilor si cuticulelor va avea o cutie pe placul meu. Cu unghiile nu pot sa spun ca am avut vreodata probleme fiindca le tai foarte scurt si apoi ne vedem fiecare de treburile pe care le avem de facut. Din pacate, fiindca le tai foarte scurt tind sa ciupesc pielea din jur si am in permanenta cel putin 2 degete pe care le agat in haine/obiecte la acel nivel si mi s-a intamplat sa ma ranesc destul de tare, pana la sangerare. Acestei practici neglijente i-am adaugat un tic pe care il practic doar acasa si acesta este muscarea micilor pielite care ies in relief. Sunt constienta de situatie si incerc sa schimb ceva. Produsul din articol este foarte interesant, l-as cumpara fara ezitare deindata ce voi avea un buget in acest sens. Pana atunci folosesc o crema de la Caudalie pentru maini si unghii, cu multa atentie si insistenta aplicata pe zonele cu probleme mai sus descrise. :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu stiam ca cei de la Artdeco au asa ceva. Cand m-am uitat in Douglas la produsele Artdeco nu am vazut, poate nu o aveau, dar e chiar interesanta crema :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Macy, data viitoare întreabă de ea, cu siguranță o aveau in stoc, dar poate nu aveau tester la ea sa fie prezentata, dar cu siguranță era in sertar in stoc. :)

    RăspundețiȘtergere

Postări populare

Powered By Blogger