vineri, 4 octombrie 2013

Frumoasa cu un scop precis


Este clar ca masina personala a depasit de mult stadiul de a fi doar o modalitate de a te deplasa de la punctul A la punctul B.
Masina mea este prietena mea de care am grija si care la randul ei ma protejeaza, ma duce in locuri frumoase si ma ajuta sa ajung in siguranta la cei dragi in fiecare zi.
Daca eu folosesc parfumuri de calitate am grija ca si ea sa primeasca combustibil potrivit si de calitate, daca eu ma fardez si imi protejez tenul am grija ca si ea sa mearga la salonul de masini si sa primeasca cea mai buna ingrijire, spalat, curatat, ceara si luciu special. Daca eu imi achizitionez pantofi frumosi am grija ca si pe ea sa o ``incalt`` corespunzator in fiecare sezon.
Daca eu merg la medic la fiecare 6 luni pentru analize de rutina si ea merge la ``medicul`` ei unde sta peste noapte la un control amanuntit.
Un lucru ne diferentiaza... ea nu isi schimba nuanta atat de des cum imi schimb eu nuanta parului.
Cu ea imi beau cafeaua de luni pana vineri in drumurile mele obisnuite, ne impiedicam impreuna de gropile din asfalt si facem slalom printre obstacole, abia reusim sa respiram in trafic si gasim cu greu un loc unde sa stationam pentru o gura de aer sau o pauza de cafea.

Daca ar fi sa imi aleg acum alta masina, as alege cu grija, desi imi iubesc mult masina actuala,  ca sa o schimb ar trebui sa fie un auto de la un Brand care sa ma cucereasca defininitiv.

In primul rand imi doresc o masina sigura, sa ma faca sa ma simt in siguranta in trafic, cu cat are mai multe sisteme de siguranta cu atat mai bine,  sa fie fiabila, consum redus, confortabila si foarte frumoasa.
As alege o masina nu foarte mare dar masiva, nu imi plac masinile negre dar clar nici cele colorate nu ma reprezinta, as alege un argintiu metalizat interior de piele, jante din otel de 15`` cu capace cu 8 spite.
Mi-ar placea sa fie cu transmisie manuala imi place sa detin eu controlul schimbarii vitezei si sa fie Diesel.
Este importanta climatizarea, nu imi place aerul conditionat deci un sistem climatronic ar fi perfect pentru ca imi permite sa monitorizez caldura din masina, sunt o persoana friguroasa si este important pentru mine sa am un sistem care sa incalzeasca rapid masina, scaunul si oglinzile.
Evident vreau sa aiba si suporti de pahare :), am un recipient de cafea, cum spuneam nu am timp sa beau cafeaua acasa si am o canuta termorezistenta pentru calatorii pe care mi-ar placea sa o pot pozitiona in suprtul special din masina. Un port Usb si Bluetooth ar fi ideale, deasemeni mi-ar placea sa aiba comenzile pe volan.... am multe dorinte pentru o doamna.. daca am gresit ceva astept comentarii.
Am cautat ceva :) si am gasit o masina care se apropie de dorintele mele ba chiar le implineste si este atat de Frumoasa cu un scop precis: Toyota Corolla este ideala pentru mine, dinamica, compacta, inteligenta, fiabila si jucausa.
Imi place ca Toyota ocupa prima pozitie in topul celor mai “verzi” marci, apreciez ca este un Brand care sprijina proiecte in domenii in care detine, impreuna cu partenerii sai, expertiza si experienta necesara: protectia mediului, siguranta rutiera si educatie tehnica.

Articol scris pentru SuperBlog 2013   Proba 1. Toyota Corolla. Frumoasa cu un scop precis

Un comentariu:

Postări populare

Powered By Blogger