duminică, 1 septembrie 2013

SuperBlog 2013

Pe 1 Septembrie ma întorc la scoală de Super Blogging la  SuperBlog 2013 . Ediția de toamna începe cu mare Tam Tam și ma pregătesc intens. Daca dețineți un Blog va puteți înscrie și voi.

Daca la ediția de primăvară m-am înscris pe 1 Martie nu puteam sa ratez șansa de a ma înscrie la ediția de Toamna pe 1 Septembrie.
Ediția de primăvară SuperBlog a fost prima Ediție la care am participat, am ajuns onorabil în finala, am ocupat un loc rezonabil pentru un începător și am câștigat ceva premii și o Superdiploma de SuperBlogger despre care v-am povestit Aici . :)
Sunt nerăbdătoare sa înceapă SuperBlog 2013 Ediția de Toamna sa descopăr fiecare proba, sa cunosc oameni și sponsori noi, sa scriu articole care sa îmi pună la încercare creativitatea și sa am senzația de împlinire și relaxare la final.
Mizez pe susținerea voastră și va rog sa îmi trimiteți gânduri pozitive sa pot finaliza probele și sa ajung în finala.

De astăzi este oficial sunt din nou aspirant la titlul de SuperBlogger.

Mulțumesc! :)

3 comentarii:

Postări populare

Powered By Blogger