duminică, 1 septembrie 2013

Preferatele saptamanii


Pleats Please la Marionnaud  îl puteți testa, este un parfum pe care îl folosesc zilnic de ceva vreme.
Puteti alege intre apa de parfum si apa de toaleta, eu am folosesc apa de parfum, articolul complet Aici


 Un vârtej de bucurie, optimism și spiritualitate, Pleats Please, asemeni pliurilor Issey Miyake, da vieții culoare.
Pleats Please este un camp de joaca simbolic care crează un univers de bucurie exuberanta, în continua mișcare.


Bourjois Rouge Edition, rujul pe care l-am folosit întreaga săptămână.


Deborah Milano Quick dry top coat articolul complet îl puteți citi Aici.


I Love... unt de corp vesel pentru o săptămână încărcată.


Avem o țară minunata, atât de multe locuri de vizitat, atât de multe lucruri de făcut, atât de multe spatii în care te poți încărca cu energie pozitiva.


6 comentarii:

  1. Ma tenteaza atat de mult unturile de corp I love... ,dar trebuie sa le termin pe cele pe care le am acum sau macar sa mai raman doar cu vreo doua :(.Rujul Bourjois arata demential!Intr-adevar,avem o tara frumoasa,cu foarte multe locuri de vizitat si tinut minte :).Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu iubesc produsele Bourjois! Pana acum, m-am bucurat de gelurile lor de dus, deodorante si o oja rosie rosie!!! As fi tentata sa incerc si parfumul de la Marionaud!

    RăspundețiȘtergere
  3. Pleats Please de la Issey Miyake este super mi-a placut tare mult, merita sa il testezi. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Da, multumesc, arata tare bine si este si foarte hidratant, lasa pielea catifelata si mirosul este delicios. :)

    RăspundețiȘtergere

Postări populare

Powered By Blogger