miercuri, 4 septembrie 2013

Colecția Lancome Hypnose Show creata de Alber Elbaz


Este o colecție limitata pe care o vei iubi fără margini.
Celebrul designer Alber Elbaz ne încântă cu colecția Hypnose Show, o colecție pe care am adorat-o încă de cum am văzut primele știri despre ea.
Nu am putut rata șansa de a avea un produs semnat de un designer atâț de renumit, asa ca am achiziționat un mascara Lancome Hypnose Drama eyes by Alber Elbaz.


Gene uimitoare, alungite si ridicate, o nuanță de negru intens.
Un produs legendar Lancome, un design jucăuș, vesel amuzant dar în același timp feminin și rafinat.
Peria este uimitoare convexa creata pentru a separa genele, pentru a oferi volum maxim si a acoperi fiecare geana cu suficient produs.


Nu trebuie sa insiști la aplicare, un singur strat de mascara este suficient pentru un efect wow.
Ei spun ca este prima mascara autentica, realizata la comanda și face genele de pana la sase ori mai groase... eu susțin spusele lor, le dau dreptate și adaug: este un mascara fenomenal cu o pensula uimitoare care mi-a oferit volum genelor de la prima aplicare.


Buline roz și veselie la fiecare aplicare, nu trebuie sa îl ții în poșetă, pentru ca o singura aplicare dimineața este suficienta, nu are nevoie de reaplicare și genele vor arata fenomenal întreaga zi.
Nu încarcă genele, le simți ușoare, nu curge, nu se întinde, are un aspect final desăvârșit.

Disponibil la 6,5 ml, valabilitate 6 luni de la prima folosire.
Va recomand sa îl încercați și genele voastre vor răpi inimi. :)


8 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Uuu, ce ambalaj simpatic! M-ai facut tare curioasa!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ambalajele sunt tare vesele, atipice pentru un brand ca si Lancome. Orice mascara de la Lancome am avut, am fost foarte multumita..daca zici de acesta ca are un design personalizat.....inseamna ca isi merita investitia :).

    RăspundețiȘtergere
  4. Da sunt 4 mascara si farduri aferente lansate sub semnatura Alber Elbaz pentru Lancome, eu am ales Hypnose Drama pentru ca imi place mult pensula si produsul este foarte bun, l-am folosit si pe cel clasic.
    Nu am avut timp sa le testez si pe celelalte si sincer nu am indraznit sa testez mascara in magazin pentru ca sunt tare sensibila la ochi si nu risc sa folosesc tester. :(
    Le poti verifica in magazine si in functie de pensula poti alege varianta care ti se potriveste, celelalte au ambalajele si mai jucause decat acesta. :) Merita investitia. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu ma iubesc acum cu un l'oreal volumissime x4 , sunt fana rimelurilor loreal... nu stju de ce dupa cateva dezamagiri cu un clinique, si cu un estee lauder, nu imi mai vine sa imi iau mascara high end... cine se frige... :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Produsele L`oreal chiar sunt foarte bune si pana la urma L`oreal detine Lancome deci sunt amandoua Branduri foarte bune. :)

    RăspundețiȘtergere
  7. E foarte dragalas ambalajul acestei mascara :D eu in ultimul timp folosesc mascara 3D de la Golden Rose :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu am incercat niciodata Lancome, dar asa mi-as doriiiii unul:). Adevarul e ca nici eu nu as incerca mascara in magazin din aceleasi motive ca si tine.

    RăspundețiȘtergere

Postări populare

Powered By Blogger