vineri, 16 august 2013

Kit de makeupravietuire

                                     

Mereu m-am gândit la Kit-ul meu de makeupravietuire, ce obiecte sunt cele mai necesare in trusa de machiaj și care sunt cele mai importante pentru a avea un machiaj impecabil.
Având în vedere multitudinea produselor cosmetice de pe piață este dificil sa alegem produsele cu adevarat esențiale însă eu am reușit sa fac un rezumat al produselor esențiale de urgenta din trusa mea de machiaj.
Indiferent de Brandul de machiaj pe care alegi sa îl folosești este important sa alegi produse de calitate care sa se potrivească tipului tău de ten, sa fie în nuanțe care sa îți complimenteze frumusețea și sa te ajute sa evidențiezi frumusețea naturala. 

                                     

  • Fond de ten

Fondul de ten este cel mai important produs de machiaj pentru ca te ajuta sa acoperi imperfectiunile tenului si este baza unui machiaj impecabil.
Ai grija sa alegi nuanța și textura potrivita tenului tău, găsiți mai multe detalii într-un articol complet Aici
Eu am ales un fond de ten matifiant și ușor de strecurat în trusa de la Yves Saint Laurent.


  • Pudra pentru fata 

Pudra este ideala pentru a fixa machiajul si pentru a controla excesul de sebum.
Pentru călătorii pudra compacta este cea mai buna alegere pentru ca oferă un aspect mat tenului și are acoperire mai ridicata.
Am ales o pudra compacta de la YSL, ideala pentru a fixa machiajul pe timpul verii, după aplicare fotografiile vor ieși minunate.

  • Fard de obraz

Fardul de obraz este un alt produs care nu poate lipsi din trusa de machiaj, luminează tenul, conturează natural pomeții si ofera machiajului un aspect proaspat.
Am ales un fard de obraz compact de la YSL care ma ajuta sa am obrajii conturati si imi ofera un aspect natural.

  • Pensula pentru aplicarea pudrei si fardului pentru obraz

Alegeți o pensula universala din par natural, sau un par sintetic bine tratat, pentru a nu va irita.
Ideal ar fi sa fie o pensula cu capac pentru a nu se răspândi în portfard excesul de fard.
Eu am ales o pensula de la YSL din par sintetic foarte bine tratat și tăiat cu laser, este foarte moale și nu irita.

  • Fard pentru ochi

Poți alege un fard într-o nuanță sau în mai multe în funcție de cât de elaborat iți dorești sa fie machiajul sau în funcție de ținutele pe care le vei purta.

Am ales un fard într-o singura nuanță YSL, un fard într-o culoare neutra care sa uniformizeze aspectul pleoapei.
Effet Faux Cils de la Ysl este mereu la înălțimea așteptărilor mele și nu m-a dezamăgit niciodată.




  • Creion dermatograf

Este un alt produs esențial în trusa de farduri, iți conturează ochii și îți evidențiază privirea. Ai grija sa alegi nuante calde si evita negrul pe timpul verii.

Am ales un creion contur ochi de la Chanel care se aplica foarte rapid și se întinde foarte bine.

  • Creion pentru definirea sprancenelor

Daca acum câțiva ani, toată lumea era uimita când efectuam un machiaj și foloseam creionul pentru definirea sprâncenelor, acum ma bucur ca a devenit un produs indispensabil din trusa de machiaj.

Nici un machiaj nu este perfect fără conturarea sprâncenelor. Aveți grija sa alegeți nuanța potrivita firului de par și urmăriți tutoriale de machiaj pentru a învăța sa va conturați perfect sprâncenele. 
Ioana Dumitrache are un tutorial foarte interesant și complet pe Blogul ei pe care îl găsiți Aici
Eu am ales un creion pentru definirea sprancenelor de la YSL.



  • Iluminator sau anticearcan

Este un produs cosmetic care poate acoperi cearcănele și alte imperfecțiuni, oferă luminozitate si finiseaza foarte bine machiajul.

Am ales sa folosesc Iluminator YSL Touche Eclat pentru ca este un produs cu multiple beneficii. Articolul complet îl puteți găsi Aici.

  • Ruj pentru buze

Alege rujul potrivit în funcție de nuanța pielii, testează atent în magazin și nu cumpăra la impuls.

YSL Rouge Pur Shine este unul din preferatele mele, are o textura catifelata și un miros tare plăcut, are particule de silica care oferă volum și extract de miere pentru a hrăni buzele.

  • Creion contur buze

Conturul pentru buze este ideal pentru a defini buzele și pentru a evidenția forma acestora. 

Alegeți o nuanță asemănătoare rujurilor pe care le folosiți pentru a se completa perfect.
Am ales un contur de la Bourjois natural care se potriveste foarte bine cu majoritatea rujurilor mele.

  • O ja pentru unghii

Daca nu obișnuiți sa aplicați gel sau oja permanenta, nimic nu este mai plăcut decât sa alegi nuanțe cât mai diferite pe care sa le poți folosi în funcție de ocazii și întâlniri.

Am ales o nuanță închisă de la YSL, o oja rezistenta care protejează unghia.



Care este Kit-ul vostru de makeupravietuire? Ce nu va lipsește din trusa de machiaj?


8 comentarii:

  1. nu mi ar ajunge :)))) daca fac eu un kit ....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Un mini Kit de urgenta :)) asa l-am conceput eu, nu este toată colecția mea de make-up. :)

      Ștergere
  2. Iti place mult YSL, eu am avut cateva articole de make-up de la YSL, rujurile mi se par unice, inovatoare si foarte feminine, mai am o pudra pe care nu am inceput-o si o tin acolo ca parca as vrea sa mai reziste :). In schimb imi place enorm Cinema de la YSL...si Belle d'Opium care mi se pare un parfum tulburator. Opium e prea mult uneori, dar de ceva vreme a inceput sa imi placa si Opium , insa nu il am. Eu in perioada aceasta sunt dependenta de BB cream, pentru ca nu sunt pregatita in fiecare dimineata sa aplic fond de ten...eu plec spre birou undeva inainte de 7:30, asa ca la 7 deja trebuie sa am make-up-ul gata. Urmeaza pudra libera si blush-ul, blush-ul e foarte important, practic schimba tot aspectul fetei inspre bine. Nu imi machiez ochii mereu pentru ca lucrand numai la PC si cu aer conditionat, uneori simt ca mi se usuca ochii , Imi machiez ochii mai rar. Mi-a placut mult sa vad ce trusa superba de make-up ai.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur mult ca ti-a placut, sunt fan Ysl este unul din brandurile la care nu as putea sa renunt, ador logo-ul lor unic( despre care poate voi povesti si pe Blog) ador inovatia si unicitatea brandului.
      Chiar daca mai sunt si alte branduri pe care le folosesc YSL ramane mereu in sufletul meu. :)

      Ștergere
  3. Ce trusa frumoasa si completa ai, imi place mi-a placut mult.

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi plac mult alegerile tale, dar si sfaturile oferite. Cat de bine arata produsele YSL!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere

Postări populare

Powered By Blogger