marți, 27 august 2013

Deborah Milano Quick Dry Top Coat


Lacul săptămânii este de fapt un top coat pe care îl folosesc de ceva vreme Deborah Milano Quick Dry Top Coat.
Îmi place ca se aplica ușor datorita texturii, pensula este medie nu lasă urme și ajuta la aplicarea rapida a produsului pe unghie.
Asa cum promite și pe eticheta se usucă rapid și nu lasă deloc urme indiferent peste ce nuanța de oja este aplicat.
Are un luciu natural de lunga durata, îmi place ca nu se ciobește, uniformizează rapid oja peste care este aplicat.


Se comporta ca un strat fin de gel permanent cu același luciu și protejează unghia, nu se matuieste indiferent de ce aplici peste, am pulverizat din greșeală și parfum peste unghii și nu s-a întâmplat nimic, luciul era impecabil.
Se îndepărtează ușor fără sa insiști cu orice tip de dizolvant pentru unghii.
Disponibil la 11 ml, valabilitate 36 luni de la prima folosire.


Un comentariu:

  1. Din pacate, va spun sincer, sunt total dezamagita de acest lac. L-am folosit de 2 ori, îndeajuns sa imi faca o parere foarte proasta: nu este rezistent deloc!!! Se exfoliaza la primul contact cu apa calda. Daca nu va spalati pe maini sau nu spalati vasele este ok, dar altfel nu merita!

    RăspundețiȘtergere

Postări populare

Powered By Blogger