joi, 4 iulie 2013

Sparitual lacul de unghii Aurum

Lac de unghii cu particule din aur de 24K AURUM


Nici o săptămână nu trece fără sa îmi schimb nuanța lacului de unghii.
Prefer lacurile care au o rezistenta ridicata, pentru ca sunt o persoana ocupata și nu am timp sa schimb nuanța lacului foarte des.
Nuanța săptămânii este Aurum de la Sparitual.
Colecția în ediție limitata de la SpaRitual celebrează unul dintre cele mai prețioase și apreciate metale Aurul.
 Fiecare nuanță din colecția GOLD conține particule de aur de 24 karate cu o strălucire naturala aparte.

Este o nuanță sidefata, care se aplica ușor și rezista destul de bine.


Lacurile SPARITUAL sunt sigure si pot fi folosite și de femeile însărcinate și copii.
Fiecare lac de unghii SpaRitual vine însoțit de un capac elegant și brevetat, care permite o deschidere facila a sticlei și care reprezinta totodată o unealta anti-alunecare pentru aplicarea produsului. 
Sticlele sunt realizate manual, în Italia, folosind materiale reciclate în proporție de pana la 50%.


Nu uitati si de promotie: In magazinele B&B Colection și Kendra Beauty Cosmetics luna aceasta  găsiți o promoție interesanta   Sparitual, la 1 lac de 15 ml achiziționat primiți cadou  un lac mini la 5 ml.
Disponibila la 15 ml, valabilitate 36 de luni de la prima folosire.
Va recomand sa o încercați și veți avea o manichiura prețioasă.




Un comentariu:

  1. Interesant,le-am vazut mai demult in Marriounaud si hiar eram curioasa ca n-am vazut la nimeni in blogosfera sa vb despre ele,insa acum am aflat ,daca tie iti plac atunci le voi incerca si eu sa vad cum sunt :P Mersi de pont :*

    RăspundețiȘtergere

Postări populare

Powered By Blogger