sâmbătă, 6 iulie 2013

Secretul aplicarii parfumurilor Vara

 Pentru mine alegerea unui parfum pentru anotimpul cald este o bucurie.
De cele mai multe ori eu cred ca parfumurile ma aleg pe mine și nu eu pe ele, este o chimie care se simte intre noi și știu ca acela este parfumul potrivit pentru mine.
Este ca o poveste de dragoste la prima mirosire, o poveste de o vara sau o poveste care durează mai multi ani.
De cum se încălzește anotimpul încep sa merg prin magazine în căutarea unei noi iubiri pentru vara, îmi place sa încerc mereu parfumuri noi dar am și parfumuri clasice pe care le păstrez și le cumpăr iar și iar indiferent de anotimp. 
Am prietene care folosesc același parfum indiferent de anotimp, nu este o greșeală și nu este o regula scrisa, însă este important ca in anotimpul cald parfumul sa fie mai discret pentru ca mirosurile puternice pot deranja oamenii din jurul nostru.

Vara eu prefer parfumurile cu note acvatice, citrice sau florale, îmi plac mult și apele de corp fără alcool care sunt rafinate și elegante.

Va recomand sa alegeți parfumuri Fresh, discrete, rafinate, proaspete, relaxante, florale, feminine care au un efect revigorat.
Va recomand sa aplicați pe piele cât mai putin parfum, nu este deloc elegant sa lăsăm în urma noastră o urma de parfum, suntem mult mai feminine atunci când parfumul este discret si misterios.
Pentru ca mirosul parfumului sa reziste mai mult este important ca înainte de aplicare sa hidratați foarte bine pielea, dacă va puteți achiziționa și laptele de corp din aceeași gama cu parfumul este cea mai buna decizie, în acest fel aroma parfumului va fi mai bine conservata pe pielea voastră.
Eu îmi aplic parfumul de fiecare dacă înainte sa ma îmbrac și sa îmi pun bijuteriile, asta pentru ca substanțele pe care le conține parfumul pot lăsa urme pe haine și bijuterii.
Nu uit niciodată sa pulverizez parfumul pe zonele sensibile mai intens vascularizate ale corpului, am deja un ritual de aplicare : încheieturile mâinilor, încheietura cotului, decolteu, în spatele urechilor și în spatele genunchilor.
Cu toții cred, ca știm, ca vara căldura intensifica aromele și de aceea va recomand sa purtați parfumuri Fresh cu cât mai putin alcool și sa nu combinați mai multe arome în același timp.


Tot căldura este cea care evapora foarte repede alcoolul, asa ca va recomand sa va împrospătați parfumul de câte ori simțiți nevoia din nou având grija sa nu pulverizați foarte mult. 
Atunci când mergeți la plaja este bine sa nu aplicați parfum sau creme parfumate pentru a evita alergiile sau mai rău arsurile solare.
Va recomand sa fiți echilibrați și veți avea o vara frumoasa fără probleme, echilibrul este cheia a tot ceea ce faci în viata.

Un comentariu:

  1. Coco, eu uneori merit "arestata" de politia parfumurilor, daca ar fi, imi place sa combin parfumuri, ma dau cu parfumuri "grele" si vara....acum de exemplu am Eau de Shalimar, e mai soft decat Shalimar-ul, insa eu sunt innebunita dupa tot ce inseamna parfum Guerlain si Shalimar e o poveste pentru mine. Stiu ca e un parfum pentru seara, iarna, insa acum am varianta Eau de..., e un pic mai suportabila pentru vara :D.

    RăspundețiȘtergere

Postări populare

Powered By Blogger