duminică, 28 iulie 2013

Preferatele saptamanii


1. Tom Ford Black Orchid - articolul complet Aici
Rafinament, opulenta, calitate ireproșabilă și eleganta desăvârșită.

2. Oliv ulei pentru plaja Cosmetic Plant - Articolul complet Aici
Ulei ieftin și bun pentru weekend-urile lungi la plaja.

3. Sparitual Emerald City - Articolul complet Aici
Este clar ca mi-a înveselit săptămâna, mi-am asortat și ținuta în ton cu nuanța lacului de pe unghii și am avut o săptămână vesela și colorata.

4. Dizolvant pentru unghii Blanchette - este prima data când reușesc sa îl încerc, are un miros foarte puternic dar curata unghiile repede și bine, după folosire va recomand sa va spălați foarte bine pe mâini.

5. Ms. Style :)) Coca Cola- pentru ca nu am putut găsi o sticla cu numele meu :)  am ales una care sa mi se potrivească :))




Un comentariu:

Postări populare

Powered By Blogger