duminică, 21 iulie 2013

Preferatele saptamanii


Inca o săptămână a trecut și am ajuns din nou la preferatele acestei săptămâni.

Am ales sa citesc o carte motivațională care sa îmi schimbe putin concepția despre lucruri banale.

1. 100 de cai Automotivare de Steve Chandler
 `` In fiecare dintre noi exista credința ca putem realiza mai multe, într-un timp mai scurt și putem trai mai liberi și mai fericiți``



2. L`eau par Kenzo- Articolul complet Aici
    Un parfum proaspăt pe care l-am folosit indiferent de ținută, o aroma Fresh ideala pentru zilele toride.

3. Lac pentru unghii Sparitual- Articolul complet Aici
    Am devenit Fan declarat al lacurilor Sparitual datorita calității și designului rafinat, în aceasta săptămână am ales Rosu Clasic. 

4. Clarins Creme Jeunesse des pieds- Articolul complet Aici
O crema ideala pentru picioare care hidrateaza si ingrijeste pielea picioarelor.

5. Max Factor colour elixir giant pen stick- Articolul complet Aici
Un produs ideal pentru persoanele ocupate, ușor de purtat în poșetă datorita dimensiunii sale, foarte rezistent și hidratant.

6. Interviul săptămânii oferit de Inglot Romania - Articolul complet Aici
Mulțumesc Inglot pentru acest interviu, este un brand de make-up pentru profesioniști accesibil tuturor.




Voi ce preferate ați avut în aceasta săptămână?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare

Powered By Blogger