vineri, 5 iulie 2013

Deborah Mascara Lash Creator Volume & Care


Sper ca aveți o zi minunata, este vineri ceea ce înseamnă ca ne apropiem de weekend și vom avea grija sa ne relaxam și sa ne încărcăm sufletul pentru o noua săptămână.
Astăzi am ales sa vorbim despre un mascara care mi-a plăcut tare mult, am auzit multe lucruri bune despre el și sunt bucuroasa ca l-am putut folosi.
Mascara Lash Creator Volume& Care este ideal pentru persoanele cu ochii sensibili, iți îngrijește genele întreaga zi, le oferă volum, nu curge și nu se strânge pe gene.
Ambalajul este elegant, ergonomic și ușor de folosit.


Oferă aspectul de volum instant în timp ce hrănește genele, lăsându-le mai sănătoase, mai bogate și mai puternice.
Formula bogata îmbracă genele într-un film ultra flexibil astfel încât acestea sa rămână moi, fine și naturale.
Are o consistenta unica și poți aplica strat după strat fără a încărca genele.
Peria atipica, patentata, eliberează pe gene la aplicare o cantitate de produs suficienta, pentru a oferi volum fără a încărca genele și fără a crea un disconfort.
Acest mascara nu are parfum ceea ce reduce considerabil riscul iritațiilor.


Conține Keratina, un cocktail de vitamine, extract de cașmir hrănește și întărește firele de par, extract din doua tipuri de alge pentru stimularea microcirculatiei, ajuta genele sa crească mai mult, extract de drojdie care accelerează metabolismul celular.
Rezultate obținute după folosire : genele au mai mult volum sunt mai puternice și mai sănătoase.

Disponibil la 10 ml, valabilitate 6 luni de la deschidere.
Va recomand sa îl încercați și genele voastre vor avea mai mult volum, vor fi mai pline mai sănătoase și nu se vor mai rupe.

2 comentarii:

  1. O am si eu si imi place foarte mult :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu l-am folosit si mi-a placut foarte mult, acum am unul comandat la Cosmetice.CO si l-am mai tinut la sertar pana termin ce am acum....dar acum dupa ce am citit si articolul tau, mi s-a facut iar dor de el, de luni il incep.

    RăspundețiȘtergere

Postări populare

Powered By Blogger