luni, 1 iulie 2013

CC Cream Max Factor

Noul Buzz in Beauty ….

Caracteristicile de Make-up întâlnesc beneficiile Skincare
in Max Factor


Cel mai recent produs Max Factor, CC Cream promite foarte mult. 
Produsul pretinde a fi un corector intens, care conține ingrediente active pentru a lumina tenul, pentru a avea un aspect mai fin și catifelat. Acest produs conține și pigmenți de fond de ten pentru a oferi o acoperire mai mare decât un BB Cream, dar în același timp totul sa fie natural.
Pentru mine acest produs face tot ce promite, eu nu am nevoie în general de un fond de ten cu acoperire mare deci îmi place acest CC Cream de la Max Factor si consider ca se tine de promisiune.
Din punctul meu de vedere un CC Cream este o versiune îmbunătățită a cremelor BB, mie îmi plac mult și BB-urile iar CC-ul acesta cred ca este primul pe care îl încerc deci sunt mulțumită.
Este disponibila în patru nuanțe, eu l-am achiziționat pe 60 Natural asta pentru ca vara de obicei am tenul mai bronzat.
Oferă acoperire excelenta, luminozitate, este destul de pigmentat și chiar poți aplica strat după strat fără ca tenul sa para încărcat, după folosire nu mi-am simțit tenul deloc încărcat.
Tenul a fost bine hidratat toată ziua în timp ce am purtat acest produs și nu s-a uscat deloc, menționez ca tenul meu este mixt cu tendințe mari de deshitratare.
Din punct de vedere al bugetului este Ok, el costa in jur de 50 de Lei, rezonabil pentru un astfel de produs.
In concluzie îmi place nou CC Cream Max Factor, pentru ca se aplica ușor  se întinde bine pe ten și acoperă suficient pentru mine, în plus îmi oferă luminozitate și hidrateaza tenul.

Descriere si detalii oficiale Max Factor:

Urmând îndeaproape intens mediatizata crema BB in 2012, iată care este următoarea inovație în Beauty: crema CC.
Acum, urmând tendințele, Max Factor duce la următorul nivel moștenirea sa și inovațiile în make-up cu ajutorul noului sau produs, CC Cream – disponibil pe piața noastră din iunie 2013.
Așadar, ce este CC cream? 
Create și dezvoltate în Corea, cremele CC sunt următoarea generație de creme BB sau Beauty Balms, care au îmbinat acoperirea completa și beneficiile produselor de îngrijire a pielii într-o formula isteață. 
Acum, cremele CC duc aceste beneficii la următorul nivel printr-o mai buna acoperire și mai multe beneficii de îngrijire a pielii.
Mai specific, NOUA CC Cream de la Max Factor asigura o corectare complexa a tenului imediat la aplicare pentru a conferi un aspect sănătos și natural. 
Realitatea:
  • 9.7% - pigmenți de fond de ten care asigura o acoperire desăvârșită.
  • ingrediente naturale de îngrijire a pielii: un cocktail de apa de castravete, glicerina, extract de măceșe și crusin hidrateaza și fac pielea mai luminoasa.
  • SPF 10

Pat McGrath, Global Creative Design Director pentru Max Factor spune: 


“Cremele CC vor fi marea noutate pentru 2013. Femeile tânjesc mereu sa aibă o piele proaspătă  strălucitoare și fără cusur iar cremele CC le oferă chiar aceste lucruri însă ceea ce le lipsește este acoperirea conferita de un fond de ten. Tocmai din acest motiv îmi place CC Cream de la Max Factor; oferă o acoperire desăvârșită și beneficii de îngrijire a pielii. 
Va fi unul dintre produsele must have pe care le voi folosi pentru marile evenimente de anul acesta pentru a crea acele look-uri proaspete și naturale care sunt în tendințe acum!”

Cremele BB au acaparat lumea, însă consumatorii au încă dubii asupra modului de utilizare pentru a obține rezultatele maxime oferite de acestea. 
Pentru a evita acest lucru, iată modalitatea optima de aplicare în 4 pași simpli:
  1. Puneti produs din recipient pe vârful degetelor și masați cu mișcări circulare; acest lucru va încălzi produsul și ajuta la o întindere mai buna.

  2. Începeți aplicarea din zona de sub ochi și din extremitățile nasului; întindeți produsul către linia parului. Procedând în acest mod veți aplica mai mult produs în acele zone care au nevoie de mai multa acoperire și se va amesteca uniform pe restul tenului.

  3. Daca gatul are o nuanță mai deschisa aplicați CC cream și pe aceasta zona astfel încât tonul fetei sa se armonizeze cu cel al gatului.

  4. Daca aveți nevoie de acoperire mai mare tamponați cu degetele sau pensula mai mult produs pe zonele cu probleme. Puteți aplica CC cream strat după strat fără probleme pana obțineți acoperirea dorita.

CC cream este foarte comoda pentru o aplicare rapida. 
Nu este nevoie de o aplicare elaborata pentru ca formula sa se adaptează perfect pe piele, netezind și hidratând pentru a scoate la iveala o piele frumoasa și naturala.


CC Cream de la Max Factor este disponibila pe piața noastră din luna iunie 2013.  
Disponibila la tub 30 ml, valabilitate 12 luni de la prima folosire.

Sunteți fan CC Cream? Veți încerca acest produs?

2 comentarii:

  1. L-am incercat si eu ai dreptate chiar este bun, mi-a placut mult, felicitari pentru articol

    RăspundețiȘtergere
  2. Observ ca tot apar nenumarate variante imbunatatite ale fondului de ten, BB cream, CC cream. Oare ce va urma? DD cream? :)
    Si eu testez acum un nou CC cream de la un alt brand. Mi-ar placea sa-l incerc si pe acesta, mai ales ca imi plac mult produsele Max Factor.
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere

Postări populare

Powered By Blogger