vineri, 7 iunie 2013

Green Tea Tropical Elizabeth Arden


Green Tea tropical de la Elizabeth Arden este un parfum din familia olfactiva Aromatic fructat, este un parfum proaspăt perfect pentru zilele toride.
A fost lansat in 2007 si creat in colaborare cu parfumierul Rodrigo Flores Roux.
In notele de vârf găsim lichi, floarea pasiunii, apoi la mijloc ceai verde și magnolie, nota de baza este lemnoasa cu mosc și fructe tropicale.
Sticla este transparenta, simpla, ușor de purtat în poșetă chiar și flaconul de 100 ml.


Aroma sa m-a cucerit încă de la prima pulverizare este proaspătă, o aroma care iți oferă energie și iți îmbunătățește starea de spirit, iți stimulează simțurile și te reîmprospătează.
Pe site-ul Cosmetice.CO  am găsit parfumul și multe alte produse despre care va voi povesti în articole viitoare.

                              ``To be beautiful is the birthright of every woman`` Elisabeth Arden

Green Tea Tropical este unul din parfumurile pe care le voi purta in aceasta vara.
Disponibil la 30, 50 si 100 ml apa de toaleta.
Va recomand sa îl încercați și veți simți o briza ușoară pe pielea voastră la fiecare pulverizare.


2 comentarii:

  1. Am avut ocazia sa miros parfumul in dutyfree in aeroport si m-am indragostit de el!Sper sa reusesc sa mi-l iau si eu anul acesta :D

    RăspundețiȘtergere

Postări populare

Powered By Blogger