miercuri, 19 iunie 2013

Balsam hidratant Gerovital Plant


Descriere oficiala pe site-ul Farmec:

Pentru toate tipurile de păr. Se aplică după spălare, pe părul umed şi se masează uşor. Se lasă să acţioneze aproximativ 5 minute după care se clăteşte cu apă caldă, Este un balsam hidratant, cu principii active, speciale care actioneaza pe toata lungimea firului de par, de la radacina pana la varf. Extractul de Floare de Col, Aquaxilul si Complexul Herbatonic au o actiune completa ce asigura firului de par protectie impotriva stresului cotidian, activeaza circulatia sanguina la nivelul scalpului, hidrateaza si regenereaza parul.

Ingrediente:  Aqua, Cetearyl Alcohol, Dipalmitoylethyl Hydroxyethylmonium Methosulfate, Ceteareth-20, Xylitylglucoside, Anhydroxylitol, Xylitol, Phenethyl Alcohol, Caprylyl Glycol, Parfum, Glycerin, Alcohol, Leontopodium Alpinum Extract, Propylene Glycol, Hypericum perforatum Flower / Leaf / Stem Extract, Thymus Serpillum Extract, Althaea Officinalis Leaf Extract, Equisetum Arvense Extract.


Ce îmi place la acest Balsam?
Are o textura ușoară de gel cremos, este ușor de aplicat și nu este lipicios, se curata rapid și lasă parul mătăsos și ușor de pieptănat.
 Balsamul se aplica după spălare, se masează ușor parul cu cantitate mica de produs, se întinde foarte ușor pe lungimea parului și nu este necesara aplicarea unei cantități mari.
Nu este recomandata aplicarea balsamului de la rădăcină, pentru ca poate îngrășa parul.
 Dupa ce este lăsat sa acționeze în jur de 5 minute, se clătește cu apa calda.
Rezultatul este vizibil încă de la prima folosire, parul este mai strălucitor și puternic, plăcut la atingere și vor fi din ce în ce mai puține fire de par rupte la pieptănare.
Un beneficiu major este ca nu lasă parul îmbâcsit, ci foarte sănătos, ușor de pieptănat și nu îl încarcă.
Balsamul Hidratant Gerovital Plant este un produs mai mult decât accesibil, care răspunde exigentelor mele în materie de îngrijirea parului.


Disponibil la flacon 200 ml, valabilitate 12 luni de la prima folosire.
Va recomand sa il incercati este un produs bun si in acest mod sustineti brandurile Romanesti.

7 comentarii:

  1. Sincer nu am stiut ca esxista balsam de par Gerovital Plant desi cunosc destul de bine produsele Farmec.Suna tare ineresant mai ales ca de cand nu imi mai vopsesc parul nu mai are luciul acela frumos, il voi incerca!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De abia aștept sa îl încerci sa îmi spui cum ți se pare și ție.
      Eu am fost tare incantata :)

      Ștergere
  2. Eu nu stiu cum de l-am ocolit!Gama aceasta de la Farmec o indragesc mult, dar uite ca am mai descoperit ceva bun de la tine :D Luna asta poate reusesc sa mi-l cumpar si eu.
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu l-am găsit foarte ușor nici eu în magazine, probabil se vinde foarte repede.
      L-am văzut pe site-ul Farmec dar nu am avut răbdare sa strâng pentru o comanda online și l-am cumpărat din magazine. Este la un preț super rezonabil :)

      Ștergere
  3. Multumim tare frumos de review!:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu mare drag, susțin brandurile Românești și produsele de calitate.
      Acesta este doar începutul :) Vor mai urma și altele.

      Ștergere
  4. E foarte bun, l-am avut acum doi ani. Il recomand! De fapt, recomand aproape toate produsele Gerovital si Farmec. Sunt foarte bune.

    RăspundețiȘtergere

Postări populare

Powered By Blogger