joi, 23 mai 2013

Qiriness Mousse Nettoyante Eclat


Cine este Qiriness?

Este un brand rafinat elvețian care se găsește exclusiv în parfumeriile Marionnaud, este un brand cu produse specifice care iți aduce îngrijirea Spa în intimitatea casei tale.
Qiriness îmbină eficienta produselor cu plăcerea de a le folosi.
Brandul ne invita sa ne imaginam un moment de linişte, o senzaţie de calm şi seninătate care ne învăluie în intimitate. 
Cu Qiriness, fiecare tratament de îngrijire vă învăluie într-un cocon de relaxare şi vă permite să redescoperiţi plăcerile simţurilor pe tărâmul frumuseţii, tradiţiilor şi gesturilor care cuprind experienţa spa, capabilă să revitalizeze şi să relaxeze atât pielea, cât şi spiritul. 
Un minut este suficient pentru a beneficia de un moment de pauză şi relaxare...

Astazi am ales sa va vorbesc despre Mousse Nettoyante Eclat


Spumă de curățat pentru un ten radiant, poate fi folosita pentru orice tip de ten în special pentru tenul mixt și gras.
Această spumă de curățat revitalizantă şi cremoasă îndepărtează machiajul şi elimină impurităţile nedorite din profunzime, controlează excesul de sebuum, în timp ce ingredientele active calmante şi hidratante păstrează nivelul optim de hidratare a pielii.
Dupa folosire iți vei simți tenul curăţat, reechilibrat, purificat şi radiant, cu un aspect mat şi fără luciu.
Ador mirosul sau proaspăt și senzația de revitalizare imediata a tenului.
Este super ușor de folosit , produsul se transforma într-o spuma densa care curata machiajul imediat.
Îmi place sa o folosesc vara pentru ca ador demachierea cu apa, este ușor de transportat în bagaje, o folosesc dimineața și seara și de fiecare data îmi lasă tenul impecabil.

Fără parabeni, hipoalergică
Disponibila la flacon cu dispenser, 125 ml, valabilitate 12 luni de la prima folosire.
Va recomand sa o încercați și veți simți prospețimea verii pe tenul vostru în fiecare zi.


5 comentarii:

  1. Astazi am incercat si eu produsele Qiriness si....sunt intr-adevar rafinate si foarte speciale. Simti efectiv cu se relaxeaza tenul dupa ce le aplici.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca ai încercat, sunt produse de calitate superioara rafinate, este adevarat ce spun ei un moment Spa la tine acasă.
      Mirosul, textura si calitatea produselor te vor satisface de fiecare data.

      Ștergere
  2. Mama, seamana atat de mult cu spuma care mi-a placut mie de la boots. Poti sa pui o poza cu ingredientele, te rog?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Special pentru tine, draga mea, am mai adăugat și o fotografie cu ingredientele, nu mi-a ieșit prea bine este noapte și aparatul meu nu este unul foarte performant care sa focalizeze clar.
      Modelul meu care ma urmareste permanent :)) a incercat sa ma ajute dar nu am reusit, daca dai zoom pe fotografie poate reusesti sa le citesti.
      Daca tot nu merge te rog sa imi spui si ti le voi scrie pe toate intr-un comentariu :)
      Te pup

      Ștergere
    2. Multumesc, esti o scumpa :* Ti-am citit comentariul din noaptea aia, dar abia acum apuc sa-ti si raspund. Banuiam ca are parfum, o sa ma uit la ea cand ajung la un Marionnaud :*

      Ștergere

Postări populare

Powered By Blogger