sâmbătă, 11 mai 2013

Iluminator YSL Touche Eclat Radiant Touch


Creionul magic care îndepărtează semnele de oboseala în câteva secunde, am descoperit secretul strălucirii imediate printr-o atingere de pensula.


Este un produs multifuncțional care oferă luminozitate, strălucire, șterge semnele de oboseala și lasă pielea catifelata, evidențiază trăsăturile și te ajuta ca tenul tău sa reflecte lumina.
 Touche Eclat este un creion magic pe care trebuie sa îl ai în trusa de machiaj, il poti aplica in orice moment al zilei sub fondul de ten sau peste acesta și efectul este unul vizibil imediat, este ideal pentru toate tipurile de piele, trebuie doar sa iți alegi nuanța potrivita.


No 1 Radiant Luminos- este o nuanță medie roze pentru un ten deschis 
No 2 Ivory Luminos- este o nuanță galben aurie pentru un ten mediu
No 3 Peach Light- este o nuanță bej aurie pentru un ten mediu 
No 4 Tofee Luminos- este o nuanță caramel aurie pentru un ten închis
Beneficiile sunt multiple și bucuria folosirii produsului este unica, are o textura catifelata și este extrem de simplu de aplicat.
Anti-tern- Semnele oboselii sunt îndepărtate imediat
Radianta- Ten radiant
Natural- Aplicările multiple nu încarcă tenul
Ușor- O simpla atingere a pensulei si tapotarea produsului este suficienta pentru aplicare
Convenabil- Il poți aplica oricând pe parcursul zilei
Rapid- Rezultatul aplicării este vizibil în câteva secunde
Elegant- Un creion elegant, rafinat, un gest feminin, ușor de purtat în cea mai mica poșetă


 Metoda de aplicare este simpla, doar apăsați pe creion și produsul eliberat în pensula va fi suficient pentru o aplicare.
Aplicat pe buze rujul devine Kiss proof și oferă volum, aplicat pe pleoape este o excelenta baza de machiaj, aplicat în jurul nasului și pe ridurile de expresie acoperă și oferă luminozitate, aplicat sub ochi devine un corector care oferă luminozitate.
Disponibil sub forma de stilou la 2,5 ml.
Va recomand sa îl încercați, este un produs magic care hidrateaza pielea, reîmprospătează aspectul tenului și oferă confort pe durata întregii zile.

                                  




8 comentarii:

  1. L-am incercat si eu o singura data si m-am indragostit de el! Din pacate, pretul este inca putin cam piperat pentru mine, in special pentru ca nu prea am probleme cu cearcanele, deci mi l-as cumpara mai mult pentru luminozitatea pe care o ofera.

    RăspundețiȘtergere
  2. O..da, il vazusem pe Strawberry....si ma tot uitam....momentan nu imi permit sa investesc sa il iau, dar astept poate va intra la vreo reducere :D.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu siguranță magazinele vor avea reduceri și merita achiziționat! :)

      Ștergere
  3. Generally I do not read article on blogs, however I wish to say that this write-up very forced me to try and do it!
    Your writing style has been surprised me. Thank you, very nice article.


    Visit my web blog ... raspberry ketone

    RăspundețiȘtergere
  4. Hello there, just became aware of your blog through Google, and found that it's truly informative. I'm gonna watch out for brussels.
    I will be grateful if you continue this in future.
    A lot of people will be benefited from your writing.
    Cheers!

    Look at my blog post ... use this link

    RăspundețiȘtergere
  5. Off, de cate ori nu am suspinat dupa el! Totusi mi se pare mult prea scump si nu as da atata pe el nici daca ar avea o cantitate dubla! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da ai dreptate pretul este cam mare, dar imi place produsul foarte mult, nu m-am putut abtine. :)

      Ștergere

Postări populare

Powered By Blogger