sâmbătă, 18 mai 2013

HC HighTech Cosmetics Instant Volume Lip Gloss


Luciu de buze cu efect imediat de volum,  100% cosmetic zero chirurgie plastica efect de volum instant.
Inca de la prima aplicare buzele sunt mai catifelate, hidratate și moi.
Este un produs pe care îl ador, nu încărca buzele, oferă strălucire și chiar dacă luciul se duce în câteva ore volumul buzelor rămâne pana la 4-6 ore de la folosire.
Cu ajutorul aplicatorului sub forma de pensula poți aplica cu generozitate produsul pe buze de câte ori dorești fără nici un fel de restricție, nu va încărca buzele și le vei simți mai voluptoase și mai moi cu fiecare aplicare, se poate folosi singur sau peste ruj.


Disponibil în 8 nuanțe, la tub cu aplicator sub forma de pensula 7 ml, valabilitate 24 Luni de la prima folosire.
Va recomand sa îl încercați și buzele voastre vor beneficia de volum instant și un aspect plăcut.




6 comentarii:

  1. hmmm nu am auzit de aceasta firma....interesant produs :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Se găsește exclusiv în magazinele Marionnaud, eu l-am achiziționat din Marionnaud Feeria Baneasa. Nu este disponibil în toate magazinele ci doar în câteva și l-am achiziționat și la un super preț avea reducere.
      Îmi place mult :)

      Ștergere
  2. Am cautat produsul in magazinul lor online,dar se pare ca nu este in stoc :(.
    Era un cadou numai bun pentru o prietena care se plange ca nu are volum la buze :).
    Sa-l folosesti sanatoasa.
    Kisses
    (love your blog :X )
    http://gothangelworld.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca cel mai bine ar fi sa suni la magazinul Marionnaud sa întrebi, pe site nu au toate produsele disponibile în magazin.
      Vezi ca pe site Marionnaud Romania au acolo toate magazinele și numerele de telefon, eu din ce îmi aduc aminte l-am văzut și în AFI dar nu sunt sigura, eu l-am luat din Feeria Băneasa poți încerca acolo.

      Ștergere
    2. Te-am adăugat în lista mea de Blog-uri :) Pup

      Ștergere
    3. Multumesc pentru sugestii si pentru adaugare :*.Eu locuiesc in Arad si de asta voiam sa-l achizitionez online...poate voi avea noroc si-l voi gasi si pe site,candva :D

      Ștergere

Postări populare

Powered By Blogger