luni, 27 mai 2013

Barry M Nail Paint 313 Dusky Mauve

Astăzi vorbim din nou despre Barry M, v-am mai scris despre acest Brand și iată ca va scriu din nou pentru ca îmi plac produsele lor și le folosesc de fiecare data cu drag.
Barry M este un Brand comercializat în Romania de Marionnaud, este cunoscut în Marea Britanie ca un brand colorat, cu o gama larga de produse accesibile și la moda.


Una din ojele mele preferate de la ei este Nail Paint 313 Dusky Mauve, are o culoare pe care o pot purta oricând  se asortează perfect la orice ținută și la orice ocazie.


Beneficii:
- are o acoperire mare
- colorează ușor
-are uscare rapida
- perfecta pentru unghiile naturale dar și pentru cele pe baza de gel
-  este rezistenta, am ținut-o 5 zile pe unghii fără sa se ciobească, s-a tocit, evident, putin la vârfuri dar nu s-a ciobit
- nu are un miros puternic
- pensula este bine tratata și nu lasă urme
- sticla este masiva și rezistenta, am scăpat-o de multe ori și nu a pățit nimic
- are un luciu frumos care se menține în timp pe unghii


Disponibila la sticla 10 ml, valabilitate 30 luni de la prima folosire.
Va recomand sa o încercați și veți avea unghiile colorate impecabil cinci zile la rând.


2 comentarii:

  1. Ce draguta e nuanta :x
    Ai un blog tare dragut :x... si o noua abonata
    daca vrei te invit pe la mine http://btl-allysa.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere

Postări populare

Powered By Blogger