vineri, 26 aprilie 2013

L`oreal Paris Elseve Nutri-Gloss


Strălucire de oglindă, atingere  de cașmir... plus suplețe!


Tocmai am terminat de testat câteva produse din gama Elseve Nutri-Gloss si ma declar mulțumită.
De obicei folosesc numai produse Lee Stafford pentru îngrijirea parului, însă mi-am dorit sa mai schimb și sa încerc altceva. 

Ma declar mulțumită de produsele din gama Elseve Nutri-Gloss am încercat șamponul, masca și tratamentul fără clătire Creme de Lumiere Nutri-Gloss. 
Am fost tare incantata sa vad rezultatul pozitiv încă de la prima folosire, parul era ușor de pieptănat  mătăsos, catifelat și avea o strălucire naturala.
Ador produsele Leave it on asa ca mi-a plăcut tare mult, l-am folosit cu plăcere, nu este deloc lipicios, are un miros plăcut și se întinde foarte ușor.
Iata si descrierea oficiala de pe site-ul L`oreal Paris Romania 

ELSÈVE NUTRI-GLOSS

Crème de Lumière



Tratamentul zilnic fără clătire Crème de Lumière Nutri-Gloss hrănește și luminează părul lung dintr-un singur gest.
Prin asocierea proteinei din perle cu microparticule care reflectă lumina într-o textură ultra fondantă  crema uniformizează cuticulele firului de păr pentru a reflecta mai bine lumina.
Sfaturile Expertului:
Programul dumneavoastră special pentru păr lung, lipsit de strălucire
1/ Utilizare frecventă
Şampon şi balsam

ŞamponulElsève Nutri-Gloss hrăneşte instant fibra capilară. Cuticulele se uniformizează. Mai neteda, suprafaţa firului de păr captează şi reflectează mai bine lumina. Balsamul Elsève Nutri-Gloss descurcă perfect părul dumneavoastră fără sa îl încarce. Părul dumneavoastră este
readus la viaţă !

+ Sfatul expertului
Tratament zilnic fără clătire, crema de luminare Elsève Nutri-Gloss vă permite să hrăniţi, să desăvârşiţi şi să luminaţi părul dumneavoastră dintr-un singur gest.

În completarea cremei de luminare, folosiţi masca Elsève Nutri-Gloss ; odată pe săptămână sau imediat ce părul dumneavoastră o cere, pentru a repara părul în profunzime.
Va recomand sa încercați măcar un produs din gama și cu siguranță veți avea un par strălucitor.

2 comentarii:

  1. Ok,m-ai facut curioasa,mai am un pic si termin cele doua masti tot de la elseve,una pentru culoare si una pentru hranire si poate am sa-mi cumpar masca aceasta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da mi-a plăcut mult tratamentul acesta mai ales ca nu trebuie sa il mai clătești și în plus oferă și protecție firului de par, iar mirosul este unul curat proaspăt si nu încarcă deloc parul! :)

      Ștergere

Postări populare

Powered By Blogger