vineri, 15 martie 2013

Traditie creativa in casa ta


Inca de mica am reușit sa o cunosc pe ea, era tot timpul prezenta în casa, în cea mai luminata camera, la fereastra, uneori gălăgioasă, alteori silențioasă și tacticoasa.
Torcea de fiecare data când era unsa și se bucura atunci când, mama și sora mea se așezau în fata ei.
Eram mult prea mica sa înțeleg ce se petrece, însa înțelegeam clar ca ea îmi poate crea hăinuțe frumoase și îmi poate aduce zâmbetul pe buze.
Iata cum o vedeam eu, în imagini, cum arata ea pentru mine, mi se părea ca totul este o joaca, urmăream atent fiecare pas in procesul de creatie si ma minunam cum ea atat de simpla poate produce lucruri atat de complexe.

Au trecut anii și m-am reîntâlnit cu ea, de data aceasta în calitate de creator, eram undeva prin clasa a patra și la scoală, aveam ore de Lucru Manual.
Orele de Lucru manual erau pentru mine un calvar pentru ca niciodată nu am fost foarte îndemânatică  mereu scăpam câte ceva, stricam lucruri, ma răneam și nu era deloc plăcut sa particip., însa am avut o noua sarcina de îndeplinit, trebuia sa croim și sa coasem un sort de bucătărie.
Mi s-a părut simplu, am ajuns acasă și m-am așezat și eu în fata ei privind pe fereastra, am cerut ajutor sora-mii sa o ung cu putin ulei și apoi ghidata de ea am creat primul meu sort de bucătărie.
Nu a fost el foarte drept sau foarte corect lucrat însa am luat o nota mare pentru creativitate și munca depusa.
Iata cum cum o mașină de cusut cu tradiție poate crea amintiri, povesti frumoase pe care sa le prețuiești peste ani.
Am cautat, în timp sa pot reproduce acele amintiri și sa îmi achiziționez și eu o mașină de cusut care sa nu ocupe foarte mult spațiu sa fie frumoasa, pentru ca și aspectul contează, însă nici o oferta nu m-a convins.
Dupa ceva căutări  am lăsat deoparte acest proiect și a venit în viata mea Super Blog care mi-a făcut cunoștință cu un Magazin de Electrocasnice unde puteam achiziționa produse online.
Market Online, unicul magazin Online de șapte stele :) m-a ajutat sa îmi găsesc mașina de cusut Singer pe care o cautam de atâta amar de vreme, ba mai mult am găsit și Promoții electrocasnice pe care va invit sa le descoperiți și voi.
Ochii au început sa îmi sclipească atunci când am zărit-o și deși v-am spus ca nu sunt o persoana foarte îndemânatică simt ca ea ma va ajuta sa produc lucruri de valoare pe care le voi păstra în timp.
Se pare ca are și un nume predestinat creației  Singer Talent 3321, ea va fi suficient de talentata sa ma facă și pe mine sa excelez.
Are 21 de programe (peste 370 cusături combinate),  2 cusături drepte, din care 1 elastica, 6 modele de surfilare, din care 3 elastice, 4 modele de cusătura invizibila, din care 2 elastice, 8 modele de broderii, din care 4 elastice, 1 butoniera în 4 pași.
Accesorii incluse: picioruș universal (montat pe mașină , husa de protecție  pedala + cablu de alimentare; în bratul detașabil, picioruș cusut butoniere, picioruș cusut fermoar, plăcuța de stopat, perie curățare  port-bobina vertical, ghidaj matlasare, set ace, opritor papiota (mare si mic), si bobine
Mâner pentru transportare facila, dispozitiv taiere ața după coasere.

Palmele mi se umezesc de emoție și imediat am cautat magazine de țesături  pentru ca am deja în minte modele de rochițe  modele de hăinuțe pentru nepotica mea foarte cocheta, îmi imaginez deja ce perne și așternuturi chic voi avea, uff și am nevoie și de draperii...
Oare cum îmi pot liniști foamea de creație?
Nimic mai simplu fac o comanda online, o cumpăr și ea va fi apoi parte din familia mea, promit ca-i voi oferi o camera luminata, o voi așeza la fereastra, o voi răsfăța cu cele mai fine materiale și o sa-i povestesc tradiția din familia mea.
Lumea a evoluat, știința ne oferă lucruri minunate în fiecare zi, lucruri care ne fac viata mai simpla și datorita profesionalismului brandului Siger acum nu mai trebuie sa ungi mașina de cusut sa meargă cureaua mai bine ci trebuie doar sa o alimentezi la curent electric. Ce poate fi mai simplu?
Nu m-am putut abține sa nu va copiez și textul de prezentare a unui brand cu tradiție  sunt convinsa ca va veți îndrăgosti și voi de creație.
``Un lider incontestabil pe piață cu o tradiție de peste 160 de ani de la producerea primei mașini de cusut, Singer continua sa ne susțină în materializarea ideilor ambițioase și în pasiunea pentru frumos.
Cu o vasta varietate de mașini de cusut, special pentru a satisface toate gusturile și nevoile, Singer își pune amprenta cu profesionalism pe ținute aproape perfecte, cu simetrii impecabile și tipare curate, indiferent dacă au 7 sau peste  24 de programe de baza, ca sunt manuale sau  adevărate gadget-uri.
Mașinile de cusut devin astfel un ajutor de necontestat în a-ți descoperi propriul stil, chiar o extensie a personalității  ce împletește pasiunea, dragostea de moda și dorința de a te regăsi prin… cusături fine și precise.
Evadează din cotidian, fii în fiecare zi fermecătoare  în fiecare zi altfel … prin curaj și viziune, reinventează te! Oferă-ți luxul unei pasiuni cu tradiție și a unui look original… al tău!``( text reprodus de pe Market Online)

Iata cum o mașină de cusut talentata, te poate scoate din banalitatea ținutelor cusute în serie, cum poți deveni și tu creator peste noapte, cum poți personaliza o poșetă cu o broderie numai a ta, cum poți fi unica și speciala nu numai prin personalitatea ta ci și prin hainele pe care le îmbraci în fiecare zi.

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog Spring 20113
Etapa 6: Singer… O pasiune cu tradiție








2 comentarii:

  1. Si eu mi-as dori o masina de cusut, candva imi mai faceam cate o hainuta asa de incercare si am avut si reusite :).

    RăspundețiȘtergere
  2. am o masina de cusut Ileana(cred ca e prezenta in casa multor romani) nu are programe prea multe si mi-ar fi utila o masina de cusut noua. Cea pe care ai prezentat-o tu este foarte interesanta.

    RăspundețiȘtergere

Postări populare

Powered By Blogger