joi, 14 martie 2013

Sora mea, vedeta care ma inspira


Noua colecție Jolidon ma determina, sa va povestesc astăzi despre, femeia care m-a inspirat în viata.

Prima amintire, pe care o am cu ea, este din jurul vârstei de patru sau cinci ani, atunci când m-a învățat cum sa îmi aplic, pentru prima oara rujul de buze.
Va imaginați  ca era vorba despre un ruj verde, extrem de rezistent care atunci când ajungea în contact cu pielea devenea rosu.
O minunăție de ruj care nu se ștergea de pe buze indiferent cât insistai, a fost o ``încântare `` pentru ca evident aplicarea rujului s-a făcut fără oglinda, pe buze, pe conturul acestora, pe rochițele noastre noi și în obraji în loc de blush, rezultatul a fost dezastruos, însă ce contează atunci când creezi amintiri alături de sora ta.
A fost prima experiență de frumusețe  prima conexiune cu produsele cosmetice, care se pare ca mi-a plăcut pentru ca o parte a carierei mele, după multi ani, este legata de produse cosmetice.
Iată cum de la o simpla joaca cu un ruj verde, am ajuns astăzi sa scriu despre Femeia care ma inspira, Sora mea.
De cele mai multe ori o simpla joaca devine o amintire neprețuită  ar fi fantastic dacă nu am uita sa ne jucam și indiferent de vârstă sa avem sclipirea copilăriei în ochi.
As fi putut sa aleg orice vedeta, sa ma inspire, însa nimeni nu ar fi putut sa se ridice la înălțimea vedetei mele.
De ce este Ea vedeta mea?

Pentru ca are o personalitate puternica, pentru ca este pasionala și infuzează cu pasiune fiecare lucru pe care îl face, pentru ca sub aspectul acesta puternic se afla o femeie delicata, fina și suava.
Pentru ca ea m-a învățat sa merg pe bicicleta și mi-a arătat cum sa port pantaloni cu gratie, fără nici o urma de masculinitate.
Pentru ca m-a învățat cum sa joc Baschet fără sa îmi rup unghiile, pentru ca m-a învățat sa port ciorapi fini și sa sar garduri, pentru ca știe sa mănânce Pizza fără sa i se șteargă rujul de pe buze.
Pentru ca știe sa joace fotbal și sa poarte tocuri, pentru ca zâmbetul ei îmi aduce aminte de copilărie.
Se spune ca atunci când devii mama pierzi putin din senzualitate, sora mea a câștigat senzualitate și nu a uitat sa fie soție și mama. Știe sa le amestece atât de natural încât ai crede ca ii este foarte ușor,  știe sa fie ferma și delicata.
Este femeia care ma inspira pentru ca știe sa negocieze pana la epuizare pentru lucrurile pe care și le dorește  arata perfect în ținută office dar și în sport.
Nu uita sa ma facă sa zâmbesc de câte ori vorbim, ma susține necondiționat și îmi face cele mai frumoase cadouri.
Nu uita niciodată ca o lenjerie intima potrivita, te face sa te simți sexy indiferent de aspectul exterior și lasă frâu liber imaginației, pasiunii și creativității.
Sora mea, este cea care mi-a cumpărat primul articol important de lenjerie intima și anume un sutien roz Jolidon, cu dantela fina. Asa am descoperit eu un brand pe care îl iubesc și acum după multi ani și aștept cu nerăbdare fiecare colecție.
Anul acesta noua Colecție Jolidon Passion Garden mi se pare creat pentru sora mea, din descriere îmi dau seama ca va fi un cadou perfect, am ales deja compleul care o reprezinta.
Passion Garden – O grădină a pasiunii, care se dezvăluie în îngemănarea delicată de broderie tattoo, materiale cu efect de mătase și dantelă vintage, totul sub o ploaie de cristale, alcătuind o linie de inspirație retro.
Am intrat pe site și am găsit un costum de baie perfect pentru concediul din vara aceasta, îmi place ca îl pot achiziționa și online.
Merita sa iți cauți lenjeria potrivita corpului tău pe magazinul online Jolidon , merita sa ai o vacanta lipsita de griji, sa arăți perfect și sa te bucuri de confortul unui articol bine lucrat, rezistent în timp.
Asa ca liber la visare, la vacanta și la joaca indiferent de vârstă!
Acest articol a fost scris pentru Spring Super Blog 2013
Etapa 5: Femei care ne inspira


3 comentarii:

  1. Foarte frumos articolul. Si eu imi aduc aminte de acele rujuri.

    RăspundețiȘtergere
  2. Te invidiez enorm deoarece eu n-am avut frati sau surori :( ..insa sunt fericita deoarece parintii mei sunt foarte tineri iar tata cel putin mi-a tinut locul unui frate mai mare ^_^

    RăspundețiȘtergere

Postări populare

Powered By Blogger