miercuri, 6 martie 2013

Oferim cadouri, Dăruim emoții, făurim povesti.


Lăsam amintiri în urma cadourilor pe care le oferim.

Povestea începe de fiecare data cu un cadou,  fie ca oferim cadouri sau le primim de fiecare data îmi amintesc cu emoție momentul în care apare un dar apoi o poveste.
Povestea cadoului pe care doresc sa o relatez astăzi începe de fapt acum 31 de ani...
In anul 1982 părinții mei își consumau luna de miere în Irak, o țară destul de controversata și acum și poate dintotdeauna.
 Tatăl meu adora sa ofere cadouri, iubea sclipirea din ochii noștri atunci când despachetam cadoul pe care îl oferea cu toată inima.
Si-a dorit sa-i ofere mamei un dar special care sa rămână peste ani, asa ca a achiziționat o pereche de cercei cu pietre albastre în forma alungita de lacrima.
Vânzătorul, fin cunoscător al pietrelor și al semnificației acestora a ales acea piatra datorita culorii albastre care da naștere unor sentimente pozitive creând armonie, încredere  simpatie, promite o căsnicie fericita și aduce femeii care îl poarta fericire și succes. Este o piatra potrivita pentru cupluri.
Au trecut anii, eu și sora mea am crescut și ne doream mereu sa-i purtam la evenimentele speciale din viata noastră  din păcate la unul din evenimente un cercel s-a deteriorat și nu a mai putut fi reparat.
Am cautat multa vreme ceva care sa poată înlocui bucuria de a purta o bijuterie atât de speciala, nu am găsit nimic care sa egaleze frumusețea acelei pietre albastre pana săptămâna aceasta.
Cum s-a întâmplat minunea?

Pe 1 Martie am descoperit un concurs provocator pentru deținătorii de Blog-uri și anume Super Blog Spring 2013, am citit regulamentul și am decis sa ma înscriu cu un articol de start. :)
Apoi a urmat prima tema pentru care am participat cu mare încântare  ma lega o amintire tare draga.
Ieri a apărut cea de-a doua tema și asa am descoperit BOREALY, am intrat pe pagina lor de Facebook apoi pe site și pagina după pagina mi se dezvăluiau produse tare frumoase încântătoare, dar eu deja cautam un cadou special pentru sora mea, urmează sa fie ziua ei.
La un moment dat a apărut pe pagina EL, ochii mi s-au umezit de lacrimi, inima îmi bătea cu putere și primul impuls a fost sa o sun pe sora mea, nu îmi venea sa cred ca după atâția ani am găsit în sfârșit piatra copilăriei noastre, ca este atât de aproape de noi, ca doar o comanda online ne desparte.
El se numește  Blue Set Medalion și Cercei made with Swarovski Elements, îl puteți descoperi și achiziționa de pe site-ul Borealy.
                                                           foto: sursa site Borealy
Descrierea produsului îmi înfățișează perfect, de fapt bijuteria minunata pe care o cautam de atâția ani:
``Colectia Glamour Bijuterii Borealy Passion!
Colierul este format din 10 cristale turcoaz, tăiate în forma de lacrima; fiecare este înconjurat pe margini de alte cristale Swarovski micuțe  transparente, terminându-se într un gingaș cristal-ciucure. Cerceii sunt creați după același model``
                                                             foto: sursa site Borealy
Am decis sa nu o sun pe sora mea, pentru ca îmi doresc sa o vad atunci când voi avea acest cadou pentru ea, doresc sa-i vad sclipirea din ochi și sa simt bucuria primirii unui cadou Unic.

Dupa toată aceasta emoție, bucurie și sentimente amestecate care ma duceau către euforie, mouse-ul meu s-a încăpățânat sa ma poarte către un nou produs, mi-a apărut pe ecran o piatra atât de frumoasa, rafinata, șlefuită perfect, intre noi era acum o legătură, ea m-a ales pe mine nu eu pe ea.
Am decis, meritam și eu un cadou.
Imaginează-ți cum poate începe călătoria unei pietre atât de neprețuite.
Călătoria, începe într-o mina întunecată  la multi metri sub pământ, este descoperit un bolovan, va fi scos la lumina alături de multi alții ca el, urmează sa fie spălat evaluat și sa ajungă în mâinile unor pricepuți bijutieri care le șlefuiesc cu dragoste, infuzează piatra cu pasiunea lor și crează apoi o bijuterie unica cu suflet, reușind sa transmită emoția lor în fiecare piesa.
Mai mult decât atât nu puteam alege altceva pentru ca primul film la cinema pe care l-am văzut împreuna cu soțul meu a fost Titanic, asa ca ca inima mea a ales pentru mine: O inimă de cristal de un albastru oceanic, un colier incomparabil care îmi va crea emoții la fiecare purtare.
                                                           foto: sursa site Borealy

Denumire produs: Colier Titanic Heart of the Ocean made with Swarovski Elements

Mulțumesc minerului care a descoperit bolovanul, mulțumesc bijutierului care a șlefuit cu dragoste o piatra cu suflet, în final mulțumesc Borealy care a ambalat frumos povestea și mi-a oferit-o la îndemâna.
                                                          foto: sursa site Borealy

Si pentru ca mi s-au dezvăluit o mulțime de produse unice și de calitate am ales sa mai fac un cadou iubitului meu soț, jumătatea care îmi oferă în fiecare zi clipe unice.
Mi-am dorit sa aleg un produs pe care sa îl tina aproape în fiecare zi,  pe care sa-l atingă de mai multe ori pe zi...oare ce sa fie ???
Denumire produs: Black Leather Wallet by Pal Zileri

Portofelul Pal Zileri este un cadou deosebit pentru domnul meu, care știe sa aprecieze accesorii rafinate.
foto: sursa site Borealy
De ce as cumpăra cadouri Online de pe acest site?

Pentru ca Magazinul online de Cadouri Premium Borealy ne pune la dispoziție numai cadouri și bijuterii Swarovski de cea mai buna calitate și oferă garanție la toate produsele  prezentate pe site, livrarea și ambalarea sunt oferite gratuit.
Bucuria și magia unui dar este Unica, nu uita ca ai mereu 1 an la dispoziție pentru a oferi persoanelor dragi un cadou neegalabil, alege pentru ei produse de calitate oferite cu dragoste și care pot crea amintiri.
Descoperiți și voi lumea Borealy online:

www.borealy.ro
https://www.facebook.com/Borealy

Acest produs a fost creat pentru Super Blog Spring 2013
Etapa 2. Cadourile si povestile din spatele lor




6 comentarii:

  1. Bijuteriile mentionate de tine chiar sunt superbe :).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc mult, am și poze cu pietricelele albastre în forma de lacrima, dar nu mi-au ieșit bine și am decis sa nu le mai postez.

      Ștergere
  2. Foarte frumos articolul. si subiectul.

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumos acest articol, felicitari Coco!

    RăspundețiȘtergere
  4. Niste cadouri ce pot fi intr-adevar memorabile.

    RăspundețiȘtergere

Postări populare

Powered By Blogger