luni, 25 martie 2013

Eu su prietena mea de-o viata


Reeija ne invita sa ne amintim de cel mai frumos obiect din viata noastră.

Ma uitam de curând pe albumele familiei și am realizat ca în majoritatea fotografiilor, eu sunt însoțită de prietena mea de o viata.
Am întâlnit-o pe la 2 ani, într-un magazin de jucării  de atunci ea a devenit prietena pe care o purtam oriunde cu mine.
La prima întâlnire ea era albastra, rotunjoara și cea mai frumoasa, dar asa cum noi femeile ne schimbam aspectul exterior și ea s-a mai schimbat în timp, a devenit din ce în ce mai frumoasa și a făcut și alte prietene pe care mi le-a adus acasă și grupul de prietene se marea în fiecare luna.
Oare cine sa fie ea?

Ei bine ea este posetuta mea mult iubita, de-a lungul anilor și-păstrat numele însă asa cum am spus s-a mai schimbat în timp, a devenit mai frumoasa, mai fina, mai încăpătoare  obiectele pe care le păstrează în ea acum sunt altele însă relația noastră este aceeași.
Prin clasa întâi, am avut o perioada în care eram putin trista, pentru ca ea devenise serioasa și nu mai păstra în interiorul ei toate bunătățile copilărieiînsă am personalizat-o repede și ne-am împrietenit din nou.
Apoi purtam cu mândrie poșeta mamei de lapte, o purtam vara imaginându-mi ca este perfecta pentru zilele calde și deși scăpam mereu lucrurile din ea eram fericita ca am o poșetă altfel.
Anii au trecut și ușorușor am început sa ma răsfăț cu poșete tot mai deosebite care sa îmi reflecte personalitatea, poșete care sa îmi evidențieze ținutelepoșete care sa exprime, fără cuvinte fațetele personalității mele.
Indiferent ca este sub forma unui plic sau o poșetă voluminoasa am realizat ca fără ea nu pot ieși din casa și simt ca ținuta mea nu este completa fără sa o port.
Sunt câteva obiecte pe care le păstrează zilnic și anume: cheile, telefonul, portofelul, un rujulet și o pudra pentru retușul machiajului, agenda, crema de mâini  ochelarii și mai sunt câteva care nu sunt atât de importante și am sa le păstrez secret.
Iata cum am evoluat de la gentuța de plastic din copilărie la poșete din piele și iată cum prietena mea de o viata ma încântă cu prezenta ei în viata mea, în fiecare zi.
Am găsit acum pe magazinul online Reeija, un plic tare frumos care simt ca va fi al meu, sa ma încânte în vara aceasta, este un plic cu un singur compartiment, plus doua buzunare cu fermoar așezate pe fiecare parte a compartimentului. Culori: galben, albastru, negru albăstrui și verde. Accesorii argintii. Material: piele și piele întoarsă.
Oferea-i poșetei tale privilegiul de a te însoți în fiecare zi și evidențiază-ți ținutele cu piese deosebite.

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog Spring 2013
Etapa 12: Păstrează secretele aproape.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare

Powered By Blogger