miercuri, 6 februarie 2013

Calvin Klein One aroma unui Întreg!

 In luna dragostei am ales sa va prezint doar produse Uni-sex.
 De zilele Îndrăgostiților(14;24)eu și jumătatea mea am decis sa ne oferim cadouri pe care le putem folosi împreuna.
Asa ca în fiecare an achiziționăm produse destinate și femeilor și bărbaților, anul trecut am ales Calvin Klein One.
 Calvin Klein One este o esență pura și senzuala, o aroma luxurianta, cu un design simplu și elegant, sticla evidentiaza perfect esența produsului.
 Se comercializează cu pulverizatorul separat în cutie după cum vedeți și în imagini.
 Este un parfum atât de pur încât îl puteți pulveriza pe tot corpul, este o aroma atât de unica și intima încât trebuie sa vii foarte aproape de persoana care îl poarta pentru a îți putea delecta simțurile cu aroma sa.
 Notele proaspete de ananas, papaya și pepene galben sunt combinate cu extract de chihlimbar astfel fiind creat un cadru natural și pur.
 Calvin Klein a ales sa creeze acest parfum împreună cu celebri parfumieri Alberto Morillas si Harry Fremont și a fost lansat în anul 1994. Parfumul are propria lui personalitate care face diferența masculin-feminin.
Fiind considerat încă de la început un parfum uni-sex el poate fi împărțit în cuplu însă notele de bază vor face diferența, devin active în funcție de pielea ta.
Va recomand sa îl încercați, este un cadou perfect pentru zilele când va sărbătoriți Dragostea:)

           

3 comentarii:

  1. Il am si eu in casa de ceva timp, dar zau daca stiam ca-i unisex.Poate de aceea imi placea atat de mult cand se dadea sotul cu el; imediat dupa ce am citit postarea ta, am pulverizat putin pe pielea mea si-mi place de mor.
    Merci mult ca m-ai facut sa vad ca mai aveam inca un parfum extraordinar in casa.Sotul trebuie sa-si ia adio de la el :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga Ana- Maria,

      Ma bucur tare mult ca ai apreciat articolul meu, de acum puteți folosi împreuna parfumul și va puteți bucura de aroma lui în doi! :)

      O luna Minunata, plina de Dragoste! :)

      Ștergere
  2. Daca se poate, vreau si eu o parere aici:
    www.impresiilacald.blogspot.ro
    Merci mult

    RăspundețiȘtergere

Postări populare

Powered By Blogger