marți, 19 februarie 2013

Amor Amor Cacharel - Dragostea este pretutindeni


Asa cum v-am obișnuit tema lunii Februarie este Dragostea, asa ca,  nu aveam cum sa nu va povestesc despre un nectar floral fructat creat special pentru femeile tinere care adora aventura și cauta dragostea adevărata Amor Amor de la Cacharel.
Amor Amor este un elixir al dragostei, este parfumul care îmbină perfect notele de grapepfruit roz, mandarina, portocale roșii, flori de Malati, mosc alb, lemn de santal, vanilie și ambră.
Parfumul a fost creat de către parfumierii Laurent Bruyere si Dominique Ropion.
Este o aroma care iți oferă energie, care încă de la prima impresie este seducătoare  Este un parfum cu note senzuale care rămân imprimate pe piele și iți oferă povestea de dragoste pe care o dorești.
Sticla este feminina, delicata și simpla.
Va recomand sa-i încercați aroma va va seduce cu siguranța.

5 comentarii:

  1. Ador parfumul asta, acum il am in formatul mai mic, de poseta, am gasit o promotie la Marionnaud si cred ca a fost undeva la 80 de lei pentru 20 de ml.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce surpriza placuta, ai scos si captcha....a...pai de acum e asa simplu sa comentez articolele tale :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc pentru captcha, dacă nu mi-ai fi spus și acum îl aveam și enervam cititorii :))

      Ștergere
  3. Unul dintre parfumurile mele preferate!

    RăspundețiȘtergere

Postări populare

Powered By Blogger