vineri, 4 ianuarie 2013

Prima Pasiune Olfactiva Presence D`une Femme


Mont Blanc Presence D`une Femme

M-am gândit intens la ce as putea scrie pentru prima data pe Blog-ul meu și apoi m-am răzgândit.

Într-un final mi-am dorit sa va cuceresc cu prima mea Pasiune Olfactiva.
Se întâmpla în 2003, când l-am descoperit pentru prima data și de atunci memoria mea olfactiva nu l-a mai putut uita.


Numele lui este Presence D`une Femme


Creat de casa Mont Blanc, un brand bazat pe calitate și aspirații, o companie de instrumente de scris sofisticate  și atemporale.



În 2002 casa Mont Blanc a lansat parfumul Presence D`une Femme pe care eu il consider echilibrul perfect dintre rațiunea și  simțirea unei femei.



Femeia care il poarta obține tot ceea ce își  dorește. Ea decide unde si  când... trăiește emoții puternice. Este perfecta, rafinata, blânda și are o eleganta senzuala.

Aroma este floral - orientala, feminina o combinație intre frunze de ananas, tangerina, piper la nota de vârf, Orhidee  și Cyclamen la nota de mijloc iar apoi lemn de santal, lemn de mahon, patchouli, flori trandafir brazilian  și floare de vanilie la nota de baza.

Este o apa de toaleta pentru zi unica, originala  și distinctiva cu un ambalaj în contrast total.

Aroma creata de un Nas celebru Michel Almairac m-a cucerit iremediabil, l-am purtat la toate evenimentele importante de pana acum si am fost remarcata de fiecare data.
Va recomand sa-l încercați, îl puteți  găsi la 30 ml, 50 ml si 75 ml.

6 comentarii:

  1. Acest parfum este divin, cu adevarat poate starni pasiuni.

    RăspundețiȘtergere
  2. super, bine ai venit in blogosfera, m-ai facut curioasa sa testez acest parfum. Imi place si cine il ilustreaza....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca apreciezi asta. :)

      Modelul ales pentru a lansa parfumul este un ``înger `` din colecțiile Victoria Secret, este un model de origine daneza Helena Christensen.

      Ștergere
  3. Si mie imi place foarte mult acest parfum.

    RăspundețiȘtergere
  4. Sticluta este foarte draguta si aroma pare demna de incercat. Deci asa a inceput totul :).

    RăspundețiȘtergere
  5. Da Elena, de aici a început :). Primul articol scris cu emoție si pasiune. :)

    RăspundețiȘtergere

Postări populare

Powered By Blogger